اطلاعات جالبی درباره دوربین اصلی Google Pixel 9a منتشر شد

انتظار می‌رود پیکسل 9a گوگل در ماه مارس وارد بازار شود، و ما قبلاً آن را در برخی رندرهای فاش شده جذاب دیده‌ایم که به‌شدت فقدان نوار دوربین/ویزر را برجسته می‌کرد.

اکنون شایعه‌ای جدید به ما می‌گوید که پیکسل 9a دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مدل‌های قبلی خود را کنار می‌گذارد و در عوض واحد 48 مگاپیکسلی مورد استفاده در Pixel 9 Pro Fold، گران‌ترین گوشی هوشمند گوگل را قرض می‌گیرد.

Pro Fold از آنجایی که یک دستگاه تاشو است و توسط یک سازنده چینی ساخته نشده است، نباید انتظار کیفیت بالایی داشته باشید. اما با این حال، این باید بهتر از آنچه Pixel a line قبلاً داشته است باشد.

در حالی که دوربین اصلی تغییر خواهد کرد، ظاهراً دوربین فوق عریض همان چیزی است که در پیکسل 8a استفاده شده است، با وضوح 13 مگاپیکسل. دوربین سلفی نیز بدون تغییر است.

Pixel 9a ویژگی «Add Me» را دریافت خواهد کرد که اولین بار در کنار Pixel 9، Pixel 9 Pro، Pixel 9 Pro XL و Pixel 9 Pro Fold در ماه آگوست عرضه شد. این به شما امکان می دهد تصویری را با هوش مصنوعی ایجاد کنید تا با دوستان و خانواده خود به یک عکس اضافه شوید تا برای گرفتن عکس به کمک هیچ غریبه ای نیاز نداشته باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.