پس از هواوی، سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی تری فولد است

ماه گذشته، هواوی اولین گوشی هوشمند تاشو سه گانه جهان را در چین عرضه کرد. همانطور که به نظر می رسد جذاب است، Huawei Mate XT با قیمت گذاری خود همه را شوکه کرد. علیرغم گران بودن این گوشی هوشمند تاشو سه گانه، بیش از 3 میلیون پیش سفارش دریافت کرد. و حالا، پس از اینکه هوآوی فناوری سه تاشو را به جهانیان نشان داد، گفته می شود سامسونگ در حال کار بر روی یکی از آن ها است.

طبق گزارش ZDNet Korea، سامسونگ الکترونیکس در حال توسعه یک مدل سه تایی است که می تواند صفحه نمایش را دو بار تا کند.

علاوه بر این، این گزارش همچنین بیان می‌کند که این گوشی هوشمند جدید می‌تواند در سال 2025 عرضه شود. علاوه بر این، گفته می‌شود که سامسونگ همچنین در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو تاشو سطح پایه است که می‌تواند سال آینده همراه با این گوشی هوشمند تاشو سه‌گانه عرضه شود.

با این حال، پیش از این نیز شایعه شده بود که سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند سه تایی است. در مارس 2023، یک مشاور پیشنهاد کرد که به جای عرضه گلکسی اس 23 FE در آن زمان، سامسونگ یک گوشی با نمایشگر تاشو سه گانه معرفی کند.

جدای از این، سامسونگ پیش از این دو نمونه اولیه گوشی به نام های Flex G و Flex S را با طراحی های مختلف تاشو به نمایش گذاشته است. این گوشی‌ها هنوز به بازار نرسیده‌اند، اما مشابه میت XT Ultimate هواوی و Phantom Ultimate 2 تکنو هستند، یک مفهوم سه‌گانه که در ماه آگوست معرفی شد.

اکنون، صحبت از هواوی میت XT، اجازه دهید در مورد فناوری تاشو سه گانه آن بیشتر به شما بگویم. از دو لولا برای ایجاد یک Z شکل استفاده می کند که منجر به سه صفحه نمایش مجزا می شود.

وقتی صفحه بیرونی تا شود، به عنوان یک صفحه نمایش جمع و جور عمل می کند، اما دستگاه می تواند به طور کامل در یک صفحه نمایش تبلت مانند بزرگ باز شود. این طراحی برای تماشای محتوا، انجام چند کار و حتی بازی عالی است. از یک صفحه نیز می توان به عنوان صفحه کلید استفاده کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.