علت مشکلات شدید تخلیه باتری آیفون 16 پرو چیست؟

ماه گذشته، همه نمی‌توانستند از صحبت در مورد سری جدید آیفون 16 و افزودن‌های «جدید» اپل به دستگاه‌های پرچمدار خود دست بردارند. اکنون، تقریباً یک ماه بعد، با آرام شدن هوای اطراف سری آیفون 16، مردم تجربیات شخصی خود را به اشتراک می گذارند. برخی از کاربران آیفون 16 پرو اکنون از مشکلات تخلیه باتری بدون انجام کارهای سنگین بر روی دستگاه خود شکایت دارند.

کاربران جدید آیفون 16 پرو ابراز ناامیدی کرده و اعلام کرده اند که باتری دستگاه هایشان خیلی سریع تمام می شود. آنها همچنین اضافه می کنند که این اتفاق می افتد حتی زمانی که آنها کارهای سنگین را روی آن انجام نمی دهند. و نه فقط این، این مشکل حتی برای آن دسته از کاربرانی که نسل های قدیمی آیفون دارند اما طبق گزارش MacRumors به ​​iOS 18 به روز شده اند، با این مشکل مواجه است.

کاربران بسیار ناامید شده‌اند و شکایات خود را در پلتفرم‌های مختلف مانند Reddit، انجمن‌های پشتیبانی اپل، و انجمن‌های MacRumors به ​​اشتراک می‌گذارند.

یکی از کاربران آیفون 16 پرو مکس در Reddit به اشتراک گذاشت که در مدت زمان بیکار بودن دستگاه، 15 تا 20 درصد باتری خود را تنها در عرض 3 تا 4 ساعت از دست داده است. چندین کاربر دیگر نیز تجربیات مشابهی را به اشتراک گذاشتند. بسیاری از کاربران به اشتراک گذاشتند که باتری آنها بدون استفاده از 90-100٪ به زیر 60٪ کاهش می یابد. کاربر دیگری گفت که دستگاه آیفون 16 کاملاً شارژ شده آنها پس از یک شب بیکار ماندن فقط 18 درصد تخلیه شد.

اپل هنوز به این مشکل رسیدگی نکرده است و از این رو ما نمی دانیم دقیقاً چه چیزی باعث این مشکل می شود. اما مشکل مشابهی در سال گذشته نیز هنگام عرضه iOS 17 گزارش شد. بنابراین ممکن است این مشکل به دلیل یک باگ نرم افزاری رخ داده باشد. برخی از کاربران گفتند که با به روز رسانی iOS 18.0.1 یا iOS 18.1 بتا، مشکل تا حدودی حل شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.