اسنپدراگون 8 الیت بازی‌های موبایلی را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد

چیپست جدید اسنپدراگون 8 الیت کوالکام پیشرفت‌های باورنکردنی را به ارمغان می‌آورد که بدون شک تجربه بازی در گوشی‌های پرچمدار نسل بعدی را متفاوت از آنچه قبلا تجربه کرده‌ایم می‌کند.

بخش اعظم آن از بهبودهای معماری که کوالکام در چیپست جدید انجام داده است، مشتق شده است، که شامل اولین پردازنده گرافیکی Adreno این شرکت با معماری تکه‌ای است که به طور خاص با در نظر گرفتن گیمرهای موبایل طراحی شده است.

قدرت بازی دیوانه کننده اسنپدراگون 8 الیت

کوالکام همچنین اشاره می‌کند که با داشتن ۱۲ مگابایت داده که می‌توان تنها روی GPU ذخیره کرد، داده‌های گرافیکی کمتری اکنون به حافظه DDR ارسال می‌شود که باعث می‌شود جلسات گیم‌پلی طولانی‌تر و گیم‌پلی روان‌تری داشته باشیم. بهبود قابل توجهی در عملکرد معیار ردیابی پرتو نیز به دست آمده است.

علاوه بر پشتیبانی از سیستم فیزیک Unreal’s Chaos، پشتیبانی کامل از Unreal Engine’s Nanite وجود دارد، یک دستگاه تلفن همراه فقط در اسنپدراگون، که امکان افزایش قابل توجهی در پیچیدگی هندسی را فراهم می کند و محیط های سه بعدی با کیفیت فیلم را در بازی های موبایلی که مستقیماً بر روی آن رندر می شوند، امکان پذیر می کند. دستگاه این همچنین از ورود بازی‌های چندنفره با CPU موبایل پشتیبانی می‌کند.

تا آنجا که ارقام عملکرد به دست می‌آیند، کوالکام ادعا می‌کند که بهبود چشمگیر 40 درصدی در عملکرد GPU Adreno و همچنین 40 درصد راندمان انرژی بیشتر دارد. پیشرفت کلیدی در اینجا فقط بهبود قابل توجه در عملکرد نیست، بلکه توانایی چیپست برای اجازه دادن به جلسات بازی طولانی تر به دلیل بهره وری کلی بهبود یافته است.

مطمئناً جالب خواهد بود که ببینیم وقتی واقعاً دستگاه‌های مجهز به اسنپدراگون 8 الیت را در دست بگیریم، همه اینها از نظر عملکرد در دنیای واقعی چگونه است. خوشبختانه، انتظار طولانی نخواهد بود، زیرا سامسونگ تأیید شده است که دستگاه های اسنپدراگون 8 الیت را در آینده نزدیک عرضه خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.