Snapdragon 8 Elite هوش مصنوعی موبایل را سریع‌تر، هوشمندتر و قدرتمندتر می‌کند

Snapdragon 8 Gen 3 سال گذشته جهشی قابل توجه برای هوش مصنوعی مولد در دستگاه های تلفن همراه بود. با افزایش تقاضا برای این ویژگی‌ها بیش از هر زمان دیگری، پلتفرم‌های تلفن همراه باید برای قدرت بخشیدن به موج بعدی ویژگی‌های پیچیده هوش مصنوعی مولد تکامل یابند.

جدیدترین اسنپدراگون 8 الیت پیشرفت‌های قابل‌توجهی در موتور هوش مصنوعی کوالکام ایجاد می‌کند و هوش مصنوعی مولد چندوجهی و راه‌حل‌های هوش مصنوعی شخصی‌سازی‌شده پیشرفته را به دستگاه‌های مجهز به این پلتفرم می‌آورد. این روش تجربه و بهره مندی کاربران از هوش مصنوعی در گوشی های هوشمندشان را متحول خواهد کرد.

هوش مصنوعی با اسنپدراگون 8 الیت

برنامه‌های هوش مصنوعی چندوجهی که توسط Snapdragon 8 Elite پشتیبانی می‌شوند، به‌سرعت و کارآمد با تأخیر بسیار کم و حفظ حریم خصوصی افزایش‌یافته مستقیماً روی دستگاه اجرا می‌شوند. بهبودهایی که در موتور هوش مصنوعی کوالکام انجام شده است به CPU سفارشی Oryon اجازه می‌دهد تا بیشتر کارهای سنگین را انجام دهد تا سایر بخش‌های موتور هوش مصنوعی بتوانند روی وظایف خاص هوش مصنوعی تمرکز کنند.

NPU Hexagon اکنون 45 درصد سریعتر است و عملکرد آن 45 درصد در هر وات بهبود یافته است. دارای هسته های اضافی در شتاب دهنده های اسکالر و برداری برای افزایش توان عملیاتی در تمام شتاب دهنده ها برای استنتاج سریعتر. تعاملات شما با دستیاران هوش مصنوعی نیز به دلیل مدل چندوجهی جدید سریعتر خواهد بود.

قبلاً، این تعاملات مستلزم یک فرآیند گفتار به متن بود که به موجب آن دستوراتی که شما گفته بودید ابتدا به متن برای درک مدل زبان تبدیل می شد. این مرحله اضافی در مدل چندوجهی جدید حذف شده است، که از ورودی های توکن طولانی تری نیز پشتیبانی می کند، به این معنی که می توانید اطلاعات بیشتری را برای پردازش مدل ارائه دهید و این کار را به طور موثر انجام خواهد داد.

شخصی‌سازی نیز با پیشرفت‌هایی که در Qualcomm Sensing Hub ایجاد شده است، بهبود یافته است، که اکنون در درک زمینه شخصی بهتر است تا پیشنهادات مرتبط‌تری ارائه دهد.

این، علاوه بر پیشرفت‌های مرتبط با هوش مصنوعی که اسنپدراگون 8 الیت در دوربین و اتصال ایجاد می‌کند، دستگاه‌های مجهز به این پلتفرم موبایل جدید را از نظر ویژگی‌های هوش مصنوعی که به مشتریان ارائه می‌دهند، بی‌رقیب می‌کند.

تایید شده است که دستگاه های جدید مجهز به اسنپدراگون 8 الیت، از جمله دستگاه های سامسونگ، در ماه های آینده وارد بازار خواهند شد. حداقل یک مدل گلکسی S25 – S25 Ultra – احتمالا به طور انحصاری با Snapdragon 8 Elite در سراسر جهان عرضه می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.