آیفون 17 ایر می تواند جایگزین مدل پلاس اپل در سال آینده شود

اشتیاق برای آیفون 16 که اخیراً معرفی شده هنوز کم نشده است اما اطلاعات در مورد سری بعدی آیفون 17 شروع به انتشار کرده است.

اخیراً با اطلاعاتی در مورد یک مدل جدید آیفون 17 مواجه شدیم. من در مورد آیفون 17 ایر صحبت می کنم که طبق شایعات سال آینده جایگزین نسخه آیفون پلاس خواهد شد. با این حال، این دستگاه تا سال آینده انتظار نمی رود. به گفته تحلیلگر جف پو، اپل ممکن است در جریان رویداد اپل در سال آینده از آیفون 17 ایر رونمایی کند.

زمان زیادی باقی مانده است تا اپل در سال آینده رویداد سالانه معرفی آیفون خود را برگزار کند، اما تا آن زمان اجازه دهید نگاهی به آنچه افشای اولیه در مورد آیفون 17 ایر دارد بیندازیم.

مشخصات احتمالی گوشی آیفون 17 ایر

ابتدا با طراحی شروع می کنیم، انتظار می رود آیفون 17 ایر ظاهری بازطراحی شده داشته باشد. حتی می تواند یک قاب تیتانیومی سبک وزن داشته باشد. همانطور که از نام آن پیداست، دستگاه می تواند نمایه بسیار نازکتری داشته باشد. طبق گزارش ها، اپل برای این منظور، اجزای داخلی را باریک خواهد کرد. این می تواند باریک ترین آیفون تا کنون باشد. و ممکن است برخی از گزینه‌های رنگی جدید را نیز ببینیم.

انتظار می رود آیفون 17 ایر دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی Super Retina XDR OLED باشد. ممکن است رنگ‌های زنده‌تر و سیاه‌های عمیق‌تر را ببینیم. اپل همچنین می‌تواند نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز را با این کار ارائه دهد. آیفون 17 ایر همچنین می تواند دارای سنسور Face ID زیر نمایشگر باشد که نیاز به بریدگی را بیشتر از بین می برد.

طبق شایعات، آیفون 17 ایر احتمالاً از چیپست A19 اپل استفاده خواهد کرد. این می تواند با استفاده از یک فرآیند 3 نانومتری برای افزایش عملکرد و بهره وری انرژی ساخته شود. نشت ها نشان می دهد که این تراشه باعث بهبود چندوظیفگی، عملکرد گرافیکی و یادگیری ماشینی می شود.

در نهایت، در جلوی دوربین، ممکن است شاهد یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپ جدید باشیم. حتی می تواند یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی در جلو قرار دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.