گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس ممکن است در نهایت از Exynos 2500 استفاده کنند

سری Galaxy S25 قبلاً چندین بار در مورد انتخاب چیپست خود خبرساز شده است. تراشه‌های گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار کوالکام در حال گران‌تر شدن هستند و سامسونگ همچنین موفق شده تا تراشه‌های اگزینوس داخلی خود را تا حدودی بهبود بخشد، همانطور که در سری S24 مشاهده شد.

از سوی دیگر، بسیاری از کاربران اعتماد خود را به Exynos از دست داده اند و استفاده از آن در مدل های پایه و پلاس می تواند بر علاقه مصرف کنندگان به دستگاه ها تأثیر بگذارد.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که ممکن است سامسونگ برای مدل‌های پایه و پلاس سری S25 به مدیاتک روی بیاورد، که تا زمانی که افشاگری‌ها نشان داد که Dimensity 9400 برای S25 FE استفاده خواهد شد، قابل قبول به نظر می‌رسید. در همین حال، انتظار می رفت S25 و +S25 دارای اسنپدراگون 8 نسل 4 (یا اسنپدراگون 8 الیت) باشند.

سامسونگ ممکن است به Exynos 2500 برای S25 و +S25 پایبند باشد

در حال حاضر. ساویر گالوکس، کارشناس اطلاعات، ادعا می‌کند که سامسونگ در حال آزمایش Exynos 2500 است و برنامه‌هایی برای تامین انرژی S25 و +S25 با آن دارد. او همچنین پیشنهاد می کند که تراشه پرچمدار اسنپدراگون برای مدل ها بسیار گران خواهد بود.

با این وجود، ما امیدواریم اعداد معقولی که نشان دهنده عملکرد و بهره وری انرژی Exynos 2500 باشد.

چه انتظاری داشته باشیم؟

Exynos 2500 قبلاً با معماری 10 هسته ای مشابه نسخه قبلی خود در پایگاه داده Geekbench ظاهر شده است. این چیپست در مجموع دارای سه هسته عملکردی است که برای SoC های گوشی های هوشمند نادر است.

در تست های تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench به ترتیب امتیاز 2666 و 8839 را کسب می کند. برای زمینه، گلکسی اس 25 اولترا در تست ها به ترتیب بیش از 3000 و 9000 امتیاز کسب کرده است. ما همچنین شاهد سایر پرچمداران آینده با تراشه Snapdragon 8 Gen مانند OnePlus 13 و iQOO 13 بوده ایم که به لطف راه حل های خنک کننده بهبود یافته، امتیاز بیشتری کسب کرده اند.

با این اوصاف، دیدن نحوه عملکرد S25 و S25 پلاس، به خصوص با بار کاری پایدار، جالب خواهد بود.

از نظر طراحی، انتظار می‌رود تمامی مدل‌های گلکسی اس 25 باریک‌تر از مدل‌های قبلی خود باشند و مدل اولترا برای اولین بار دارای صفحه‌نمایش تخت و گوشه‌های گرد است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.