گلکسی Z Fold Special Edition ویژگی عجیب +S10 را قرض گرفته است

سامسونگ اوایل امروز با معرفی دستگاه تاشو جدید مورد انتظار خود به نام Galaxy Z Fold Special Edition تعهد خود را به گوشی‌های تاشو تقویت کرد. این گوشی کمیاب است، زیرا تنها در چند بازار عرضه خواهد شد. یکی کره است و دیگری چین است.

با این حال، در چین، انتظار می‌رود که Galaxy Z Fold Special Edition کمی متفاوت و حتی کمی خاص‌تر از نسخه کره باشد. نام و پرداخت متفاوتی دارد و طبق گزارشی جدید از مواد نفیس تری استفاده شده است.

سرامیک پس از بیش از پنج سال در حال بازگشت است

در کره، Galaxy Z Fold Special Edition پوشش شیشه ای و فلزی در رنگ سایه سیاه ارائه می دهد. با این حال، در چین، دستگاه دارای ترکیب رنگ مشکی و طلایی است و به جای شیشه، از سرامیک برای قاب پشتی استفاده می‌کند (از طریق @UniverseIce).

سامسونگ از زمان گلکسی +S10 که مورد دوم در فوریه 2019 معرفی شد، از سرامیک برای گوشی‌های خود استفاده نکرده است. حتی در آن زمان، همه نسخه‌های گلکسی S10 پلاس پشت سرامیکی نداشتند. اکثر واحدهای +S10 از یک پنل پشتی شیشه ای استفاده می کنند. مدل سرامیکی کمی جشن بود و به سختی از مدل استاندارد به دست می آمد.

در تئوری، قاب پشتی سرامیکی ممکن است محافظت بهتری برای تلفن تاشو جدید ارائه دهد. این کار برای گلکسی اس 10 پلاس در آزمایشات متعدد انجام شد.

مشخص نیست که نسخه استاندارد گلکسی Z Fold Special Edition در کره چه نوع شیشه ای دارد، اما از آنجایی که سامسونگ در مورد آن سر و صدا نکرده است، احتمالاً چیزی شبیه شیشه Gorilla Glass Victus 2 است که توسط Z Fold 6 استاندارد نیز استفاده می شود.

فراتر از برجسته کردن برخی تفاوت‌های فرم، طراحی و سخت‌افزار، سامسونگ واقعاً در مورد گوشی تاشو Special Edition در معرفی خود چیز زیادی نگفته است. هیچ اشاره ای به پشتیبانی از قلم S وجود نداشت و این شرکت در مورد ساخت و مواد بسیار کمی صحبت کرد.

به همین ترتیب، سامسونگ در اطلاعیه رسمی خود برای کره به کشورهای دیگر اشاره نکرده است. تنها گفته شده است که Galaxy Z Fold Special Edition در 25 اکتبر با قیمتی بیش از 2000 دلار عرضه خواهد شد. با این وجود، شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد این گوشی واقعاً در چین عرضه خواهد شد، حتی اگر این کار را با نامی متفاوت و با تفاوت‌های جزئی ساخت و زیبایی انجام دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.