نحوه چت با متا هوش مصنوعی در چت گروهی در واتساپ

واتساپ اخیراً شروع به معرفی چت ربات متا هوش مصنوعی به کاربران در کشورهای منتخب در سراسر جهان کرده است.

اگر شما یکی از افراد خوش شانسی هستید که به هوش مصنوعی متا دسترسی دارید، ممکن است بخواهید این هوش مصنوعی را در چت های گروهی خود معرفی کنید و در کنار دوستان یا خانواده با آن صحبت کنید. این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه هوش مصنوعی متا را در یک چت گروهی در واتساپ اضافه کنید.

نحوه اضافه کردن هوش مصنوعی متا در یک چت گروهی در واتساپ: گام به گام

توجه داشته باشید که فرآیند زیر برای همه نسخه‌های WhatsApp صرف نظر از دستگاهی که استفاده می‌کنید یکسان است.

مرحله 1

یک پنجره چت گروهی را باز کنید که می‌خواهید چت ربات متا هوش مصنوعی را به آن اضافه کنید. اگر هنوز چت گروهی ندارید، می‌توانید با زدن نماد «+» و سپس ضربه زدن روی «گروه جدید» و انتخاب شرکت‌کنندگان، یک چت گروهی جدید ایجاد کنید.

مرحله 2

نماد “@” را تایپ کنید، و روی “Meta AI” از لیست کشویی کلیک کنید. در این مرحله نیز ممکن است مجبور شوید برخی از شرایط و ضوابط را بپذیرید، اگر این اولین باری است که با هوش مصنوعی متا درگیر می شوید. توجه داشته باشید که استفاده از دکمه “@” تنها راهی است که می توانید مستقیماً با هوش مصنوعی Meta AI صحبت کنید – این دکمه فقط تمام پیام های چت گروهی شما را نمی خواند و به آنها پاسخ می دهد.

مرحله 3

پیام خود را به Meta AI وارد کنید. شما می توانید یک سوال بپرسید، از آن بخواهید تا چیزی برای شما ایجاد کند، یا فقط درباره موضوعی که به آن علاقه دارید بحث کنید.

مرحله 4

دکمه “ارسال” (به شکل فلش در رابط واتساپ) را فشار دهید و لحظه ای منتظر بمانید تا Meta AI بخواند و پاسخ دهد.

مرحله 5

اگر می خواهید به پیام متا AI پاسخ دهید، انگشت خود را به سمت راست روی آن بکشید (در موبایل) یا روی آن راست کلیک کنید (در دسکتاپ) و سپس پاسخ خود را تایپ کنید.


نحوه استفاده از هوش مصنوعی متا در چت های گروهی در واتساپ

اکنون که می دانید چگونه هوش مصنوعی متا را در یک چت گروهی در واتساپ اضافه کنید، ممکن است تعجب کنید که چرا می خواهید این کار را انجام دهید یا برای چه کاری می توانید از هوش مصنوعی متا استفاده کنید. در اینجا چند گزینه وجود دارد:

  • سوالات: مانند تمام ربات‌های بزرگ هوش مصنوعی، مانند ChatGPT و Gemini، متا AI منبعی از دانش است. دسترسی فوری به مجموعه‌ای از حقایق، ارقام و بیت‌های داده دارد، بنابراین می‌توانید تقریباً در مورد هر چیزی، از تاریخ تولد افراد مشهور گرفته تا پیش‌بینی آب‌وهوای شهرتان، سؤال بپرسید و پاسخ‌های فوری دریافت کنید.
  • محتوا: هوش مصنوعی متا همچنین می تواند برای شما محتوا ایجاد کند. این نه تنها شامل متن، بلکه تصاویر نیز می شود. فقط به آن دستور بدهید و دقیقاً آنچه را که می خواهید توصیف کنید و اجازه دهید کار خود را شروع کند.
  • توصیه ها: شاید در یک گپ گروهی با دوستان کاری خود هستید و می خواهید یک شب با هم برنامه ریزی کنید، اما مطمئن نیستید که کجا بروید. می‌توانید از Meta AI بخواهید که مکان‌های سرگرم‌کننده محلی پاتوق را به شما پیشنهاد کند.

اگر به هوش مصنوعی متا در واتساپ دسترسی نداشته باشم چه می شود؟

متأسفانه، اگر هوش مصنوعی متا را در واتساپ خود ندارید، احتمالاً در یکی از مناطقی نیستید که این ویژگی در حال حاضر در آن ارائه شده است. با گذشت زمان باید برای کاربران بیشتر و بیشتری ظاهر شود، بنابراین فقط کمی صبر کنید و WhatsApp خود را به روز نگه دارید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.