یک منبع آگاه مشخصات اولیه آیفون 17 اسلیم را منتشر کرد

جف پو از Haitong International، یک منبع نسبتاً دقیق اطلاعات مربوط به اپل، امروز با یک یادداشت تحقیقاتی جدید بازگشته است، و اطلاعاتی را درباره سری آیفون 17 که به احتمال زیاد در ماه سپتامبر سال آینده عرضه می شود را به ما می دهد.

بیایید با عضو جدید خانواده، یعنی آیفون 17 اسلیم (یا آیفون 17 ایر) شروع کنیم، البته اگر اپل بخواهد از همان طرح نامگذاری برای تبلت هایش استفاده کند. این مدل از تراشه A19، همراه با 8 گیگابایت رم (بنابراین پشتیبانی از Apple Intelligence به طور شگفت‌انگیزی در آن وجود خواهد داشت) استفاده می کند.

این گوشی دارای یک دوربین 48 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین این گوشی دارای Face ID، فریم آلومینیومی و صفحه نمایش 6.6 اینچی خواهد بود. Pu می گوید این مدل طراحی کاملاً جدیدی خواهد داشت و جایگزین مدل iPhone Plus خواهد شد.

او همچنین در مورد آیفون 17 پرو و ​​پرو مکس صحبت کرد. هر دوی این مدل‌ها اندازه‌های صفحه‌نمایش مشابه نسخه‌های قبلی خود را دارند، تراشه A19 پرو، 12 گیگابایت رم، دوربین تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی، و Pro Max نیز دارای جزیره دینامیک بسیار باریک‌تری خواهد بود. نتیجه گوشی با استفاده از سیستم Face ID جدید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.