وان پلاس هفته آینده از OxygenOS 15 رونمایی خواهد کرد

اوپو امروز از ColorOS 15 (مبتنی بر اندروید 15) با نقشه راه دقیق برای به‌روزرسانی دستگاه‌های قدیمی – از جمله گوشی‌های OnePlus در چین، رونمایی کرد. OnePlus همچنان در حال برندسازی نرم افزار OxygenOS خود برای دستگاه های جهانی خود است و نسخه 15 آن یک هفته دیگر رسما معرفی خواهد شد.

OxygenOS 15 در 24 اکتبر (پنجشنبه آینده) عرضه می شود و با شعار “Speed ​​Meets AI” عرضه خواهد شد. در اینجا جای تعجب نیست، ColorOS 15 نیز به شدت بر روی هوش مصنوعی تمرکز دارد.

OnePlus فعلاً در مورد جزئیات صحبت می کند، اما این شرکت ماه هاست که روی ویژگی های هوش مصنوعی کار می کند – از ابزار AI Eraser در آوریل گرفته تا Gemini و اخیراً Gemini Live (نسخه مکالمه ای از هوش مصنوعی گوگل).

ما انتظار داریم که گوشی‌های آینده این شرکت با سیستم‌عامل جدید به بازار عرضه شوند – OnePlus 13 در اواخر این ماه، حداقل در چین، انتظار می‌رود (ممکن است در اوایل سال 2025 عرضه جهانی شود).

این تراشه از آخرین تراشه اسنپدراگون استفاده خواهد کرد، همانطور که در یک ویدیوی تیزری از کوالکام به نمایش درآمد – این تراشه باید چند روز قبل از اولین سری از تلفن‌ها رونمایی شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.