نسخه ارزان تر گلکسی A16 با دریافت شش به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید معرفی شد

چند هفته پیش، سامسونگ از گلکسی A16 5G رونمایی کرد که ارزان‌ترین گوشی آن بود که شش آپدیت اصلی سیستم عامل اندروید را دریافت کرد. اکنون نسخه ارزان‌تری از آن دستگاه عرضه شده است. این گلکسی A16 (4G LTE) است و با همان وعده شش آپدیت اصلی سیستم عامل اندروید عرضه می شود.

گلکسی A16 (4G LTE) راه اندازی شد

سامسونگ در کنار گلکسی A16 5G از گلکسی A16 در فرانسه رونمایی کرد. سامسونگ می‌گوید این گوشی‌ها «آزمایش زمان را تحمل می‌کنند»، زیرا هر دو گوشی شش به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل اندروید را دریافت خواهند کرد. هر دو گوشی با اندروید 14 (One UI 6.1) از پیش نصب شده هستند و در سال 2029 به اندروید 20 آپدیت خواهند شد.

گلکسی A16 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED با رزولوشن Full HD+ و نرخ به روز رسانی 90 هرتز است. این گوشی دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. این گوشی به پردازنده MediaTek Helio G99، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و اسلات کارت microSD مجهز شده است. انرژی آن توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند.

دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در جلو دارد. در قسمت پشتی این گوشی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی دارد. این دوربین می‌تواند ویدیوهای Full HD (1080p) را از دوربین‌های جلو و عقب ضبط کند. دارای حسگر اثر انگشت، GPS، اسلات دو سیم کارت، 4G، وای فای 5، بلوتوث 5.3، NFC، پورت USB Type-C و درگاه هدفون 3.5 میلی متری است.

سامسونگ گلکسی A16 را در سه رنگ خاکستری، آبی و سبز آبی به فروش خواهد رساند. این شرکت هنوز قیمت این گوشی را اعلام نکرده است و ما انتظار داریم که این اطلاعات در چند روز آینده فاش شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.