مجموعه کاملی از مشخصات سری Galaxy S25 که تاکنون می‌دانیم!

تنها چند ماه تا عرضه سری گلکسی اس 25 سامسونگ باقی مانده است. انتظار می رود سری جدید پرچمداران سامسونگ امسال نیز شامل سه مدل باشد: Galaxy S25، Galaxy S25 Plus و Galaxy S25 Ultra. شایعه شده است که هر سه مدل از پردازنده نسل بعدی کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 4 بهره می برند که همچنین انتظار می رود توانایی های هوش مصنوعی آینده آنها را تقویت کند.

در این مقاله، من قصد دارم همه چیز را در مورد سری آینده سامسونگ گلکسی اس 25 که تاکنون می شناسیم، به شما بگویم. توجه داشته باشید که این جزئیات رسمی نیست و کاملاً بر اساس آنچه از شایعات و درزهای اطلاعاتی شنیده ایم است که اکثر اوقات می توان به آنها اعتماد کرد.

سری گلکسی اس 25 سامسونگ: همه چیزهایی که می دانیم

ابتدا با طراحی شروع می‌شود، انتظار می‌رود مدل‌های استاندارد گلکسی S25 طراحی مشابه مدل‌های قبلی خود داشته باشند، اما حاشیه‌های نمایشگر می‌توانند باریک‌تر باشند. با این حال، سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا اکنون می تواند مانند گلکسی اس 25 و گلکسی اس 25 پلاس با لبه های گرد عرضه شود. همچنین انتظار می رود صفحه نمایش تخت داشته باشد و کمی باریک تر باشد.

در مرحله بعد، سامسونگ گلکسی اس 25 و گلکسی اس 25 پلاس می توانند صفحه نمایش کمی بزرگتر ارائه دهند در حالی که دارای پنل هایی با همان اندازه – 6.3 اینچ و 6.7 اینچ هستند. این ممکن است به دلیل حاشیه‌های باریک‌تری که گفته می‌شود دارای آن هستند. از سوی دیگر، انتظار می رود سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا با صفحه نمایش 6.9 اینچی بزرگتر عرضه شود.

انتظار می‌رود دستگاه‌های بزرگ‌تر، Ultra و Plus دارای وضوح QHD+ باشند، در حالی که مدل وانیلی می‌تواند وضوح FHD+ را ارائه دهد. انتظار می رود هر سه دستگاه دارای پنل های LTPO Dynamic AMOLED 2X باشند.

همانطور که در بالا ذکر کردم، انتظار می رود هر سه مدل از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 استفاده کنند که می تواند با رم LPDDR6 و حافظه داخلی UFS 4.1 جفت شود.

در قسمت باتری، سامسونگ گلکسی اس 25 و گلکسی اس 25 پلاس را می توان با یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی مجهز کرد. در حالی که انتظار می رود گلکسی اس 25 اولترا دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی باشد.

پیش از این، شایعات حاکی از آن بود که گلکسی اس 25 و اس 25 پلاس هر دو دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی هستند و هیچ تغییری در دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی ندارند. با این حال، ارتقاء لنزهای اولتراواید و تله فوتو انتظار می رود.

سنسور ۱۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری ممکن است همچنان در همه مدل‌ها از جمله Galaxy S25 Ultra وجود داشته باشد. همچنین شایعه شده است که سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا دارای سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی با ارتقاء احتمالی لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.