گوشی گلکسی A36 سامسونگ به اندروید 15 را اجرا می کند

سامسونگ در حال حاضر کار بر روی گوشی های هوشمند میان رده خود را برای سال آینده آغاز کرده است. برای اولین بار، گلکسی A36 ظاهر شد و نشان داد که چه انتظاراتی از پردازنده، رم و سیستم عامل آن باید داشته باشیم.

گلکسی A36 به اندروید 15 مجهز است

یک گوشی هوشمند معرفی نشده سامسونگ با شماره مدل SM-A366B در پایگاه داده Geekbench ظاهر شده است. بر اساس شماره‌گذاری و الگوی مدل سامسونگ، این گلکسی A36 با اتصال 5G است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، این گوشی دارای اندروید 15 (به احتمال زیاد One UI 7.0) است که احتمالاً نرم افزار از پیش نصب شده آن خواهد بود. این دستگاه از ترکیب چیپ ست و مین برد با نام رمز «طوطی» استفاده می کند. به نظر می رسد این گوشی دارای 6 گیگابایت رم باشد، اما ممکن است نسخه 8 گیگابایت رم گلکسی A36 در اوایل سال آینده عرضه شود.

CPU هشت هسته ای آن دارای چهار هسته CPU با کارایی بالا با کلاک 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته CPU کم مصرف با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. با بررسی بیشتر در لیست Geekbench، متوجه شدیم که این تراشه از پردازنده گرافیکی Adreno 710 استفاده می کند. بنابراین، این تراشه یا Snapdragon 6 Gen 3 یا Snapdragon 7s Gen 2 است. هر دو تراشه با استفاده از فرآیند ساخت 4 نانومتری Samsung Foundry (4LPX) ساخته شده‌اند.

از آنجایی که از تراشه 4 نانومتری استفاده می کند، احتمالاً در مقایسه با گلکسی A35 که از تراشه 5 نانومتری استفاده می کند، عمر باتری بیشتری خواهد داشت. با این حال، بر اساس آنچه در مورد Snapdragon 7s Gen 2 دیده ایم، عملکرد گلکسی A36 مشابه گلکسی A35 مجهز به Exynos 1380 خواهد بود.

از آنجایی که گلکسی A16 5G اوایل این هفته با وعده شش آپدیت اصلی سیستم عامل اندروید عرضه شد، احتمالا گلکسی A36 نیز همین تعداد به روز رسانی سیستم عامل اندروید را دریافت خواهد کرد. بنابراین، اندروید 21 احتمالا آخرین آپدیت سیستم عامل اندروید آن خواهد بود.

مشخصات گلکسی A36 مورد انتظار

در حالی که ما جزئیات دیگری از گلکسی A36 نمی دانیم، سامسونگ می تواند بهبودهایی در صفحه نمایش، قاب ها و دوربین گوشی انجام دهد. این گوشی احتمالا دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی Dynamic AMOLED 2x با نرخ رفرش 120 هرتز، مشابه گلکسی A35 خواهد بود. این شرکت می تواند روشنایی صفحه نمایش را افزایش داده و حاشیه های آن را کاهش دهد.

یکی دیگر از پیشرفت هایی که سامسونگ می تواند به ارمغان بیاورد دوربین ها است. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی مشابه گلکسی A55 خواهد بود. از آنجایی که گلکسی A35 قبلاً دارای بلندگوهای استریو، رتبه IP67 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی است، گلکسی A36 می تواند همان مشخصات را ارائه دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.