طراحی دوربین چهارگانه Galaxy S25 Ultra ممکن است کمی متفاوت باشد

طبق معمول، انتظار می رود سامسونگ در اوایل سال آینده از گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود رونمایی کند. شایعه شده است که گلکسی اس 25 اولترا تغییرات عمده ای را هم در سخت افزار و هم در نرم افزار ایجاد می کند. یکی از این تغییرات شامل ظاهر سیستم دوربین پشتی است. اکنون نگاه دقیق تری به آن داریم.

تنظیمات دوربین چهارگانه Galaxy S25 Ultra کمی متفاوت به نظر می رسد

گلکسی اس 25 اولترا همانند مدل قبلی خود دارای دوربین چهارگانه خواهد بود، اما تغییراتی در سخت افزار و ظاهر ایجاد خواهد شد. همانطور که در تصویر مفهومی در ابتدای این مقاله مشاهده می کنید، همه دوربین های عقب دارای حلقه های فلزی در اطراف لنزهای خود هستند.

شما همچنین می توانید یک بخش پلاستیکی با الگوی دایره متحدالمرکز که بین لنز و حلقه فلزی قرار گرفته است را مشاهده کنید. این گوشی همچنین دارای فلاش LED است که بین دوربین 3x تله فوتو و واحد فوکوس خودکار لیزری قرار می گیرد.

گوشی دارای کناره های فلزی کاملاً صاف است. از آنجایی که گلکسی اس 24 اولترا دارای ریل های جانبی تیتانیومی است، گلکسی اس 25 اولترا نیز می تواند از همان مواد استفاده کند. بزرگترین تفاوت بین این دو گوشی، گوشه های کمی گرد گوشی دوم است.

هنگام در دست گرفتن گوشی باید راحتی بیشتری را ارائه دهد. در مقایسه، همه گوشی‌ها از گلکسی اس 22 اولترا تا گلکسی اس 24 اولترا دارای گوشه‌های تیز هستند که در کف دست فرو می‌روند.

Tipster Ice Universe اشاره کرد که این مفهوم به واقعیت نزدیک است. بنابراین، Galaxy S25 Ultra احتمالاً بسیار شبیه به تصویری است که در بالا می بینید. منبع اطلاعات همچنین اشاره کرد که رنگ اصلی گوشی همچنان خاکستری تیتانیوم خواهد بود، مشابه گلکسی اس 24 اولترا.

مشخصات گلکسی اس 25 اولترا براساس شایعات

مشخصات گلکسی اس 25 اولترا براساس شایعات - چیکاو

شایعه شده است که گوشی آینده دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر، دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی خواهد بود. گفته می شود این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 الیت کوالکام، رم 12/16 گیگابایتی، فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی/512 گیگابایتی/1 ترابایتی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 45 واتی مجهز شده است.

این گوشی می‌تواند با نرم‌افزار One UI 7.1 مبتنی بر اندروید 15 عرضه شود. گفته می شود که بسیار روان، قابل تنظیم و دارای ویژگی های غنی است. این دستگاه می تواند هفت آپدیت اصلی سیستم عامل اندروید را دریافت کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.