One UI 7 بزرگترین پیشرفت در تاریخ سامسونگ است

انتظار می رفت سامسونگ در اواخر جولای 2024 آپدیت بتای One UI 7.0 مبتنی بر اندروید 15 را منتشر کند، اما به تعویق افتاد. این آپدیت هنوز منتشر نشده است و گفته می شود که این آپدیت برای مدتی طولانی منتشر نخواهد شد. با این حال، این تاخیر می تواند برای همه کاربران سامسونگ یک موهبت باشد، زیرا گفته می شود One UI 7.0 بزرگترین پیشرفت در تاریخ سامسونگ را به همراه خواهد داشت.

One UI 7.0 می تواند بزرگترین پیشرفت را در تاریخچه نرم افزار موبایل سامسونگ به ارمغان بیاورد

به گفته‌ی امنبع طلاعاتی معتبر Ice Universe (UniverseIce@)، وان یو آی 7.0 بزرگترین پیشرفت در تاریخ سامسونگ خواهد بود. این بهبود با توجه به ثبات کلی سیستم، روان بودن و روان بودن انیمیشن ها و انتقال ها است.

علاوه بر این، آنها همچنین ادعا کردند که سامسونگ گلکسی اس 25 را با رابط کاربری One UI 7 (احتمالاً One UI 7.1) عرضه خواهد کرد. ظاهراً One UI 7 در گلکسی S25 Ultra حتی بهتر عمل خواهد کرد. این به دلیل ترکیب نرم افزار سامسونگ، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 (همچنین به نام اسنپدراگون 8 الیت) و 16 گیگابایت رم است. تراشه پرچمدار آینده کوالکام مهمترین پیشرفت در تاریخ اخیر این شرکت است.

سری Galaxy S24 تا قبل از پایان سال جاری در برخی کشورها به‌روزرسانی One UI 7.0 را دریافت می‌کند. برای تست بتا نرم افزار و رفع اشکالات و مشکلات عملکرد استفاده خواهد شد. در اوایل سال 2025، در حوالی عرضه سری گلکسی S25، سامسونگ احتمالاً به‌روزرسانی پایدار One UI 7.0 را منتشر خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.