گوشی Galaxy Z Fold 6 Special Edition هفته آینده رونمایی خواهد شد

مدت‌ها شایعه شده بود که سامسونگ نسخه نازک‌تر و با مشخصات بهتری از گلکسی زد فولد 6 را ارائه خواهد کرد. دیروز گزارش دادیم که Galaxy Z Fold 6 Special Edition هفته آینده عرضه خواهد شد. اکنون ویدئویی که به تازگی فاش شده است نشان می دهد که سامسونگ قصد دارد هفته آینده از این گوشی رونمایی کند.

نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 ممکن است در 21 اکتبر رونمایی شود

ویدیویی که سامسونگ کره در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است نشان می دهد که Galaxy Z Fold 6 Special Edition در 21 اکتبر 2024 رونمایی خواهد شد. این چند روز زودتر از آنچه در ابتدا تصور می شد است. ظاهرا این دستگاه تنها در چین و کره جنوبی عرضه خواهد شد.

این ویدیو یک تیزر از تلفن آینده است و فردی را نشان می دهد که با یک پاکت نامه در دستان خود راه می رود و آن را زیر یک در می لغزد. با باز کردن پاکت، یک گوشی هوشمند تاشو با تاریخ 24.10.21 روی صفحه نوشته شده و پیام “شما دعوت شده اید” را نشان می دهد.

از Galaxy Z Fold 6 Special Edition چه انتظاری داریم؟

گفته می شود که Galaxy Z Fold 6 Special Edition از طراحی نازک تری برخوردار است. شایعه شده است که ضخامت آن در زمان باز شدن 4.9 میلی متر و هنگام تا شدن 10.6 میلی متر نازک خواهد بود.

اگرچه هنوز به نازکی برخی از گوشی‌های تاشو برندهای چینی نیست، اما هنوز گامی در مسیر درست است. علاوه بر این، سامسونگ احتمالاً دارای رتبه IP48 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است که در گوشی‌های تاشو چینی وجود ندارد. این دستگاه می‌تواند دارای قاب تیتانیومی باشد، شبیه به Galaxy S24 Ultra.

گفته می شود که این گوشی دارای صفحه نمایش پوششی 6.5 اینچی و صفحه نمایش داخلی تاشو 8 اینچی است. این می تواند یک باتری کمی بزرگتر برای تامین انرژی صفحه نمایش بزرگتر خود داشته باشد. این می تواند با از پیش نصب شده One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید 14 راه اندازی شود و هفت به روز رسانی اصلی سیستم عامل اندروید را دریافت کند.

گوشی تاشوی آینده می تواند از همان تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مانند گلکسی زد فولد 6 استفاده کند. با این حال، می تواند دوربین های بهتری داشته باشد. بر اساس برخی گزارش‌ها، نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 می‌تواند دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در پشت باشد، در حالی که بقیه دوربین‌ها می‌توانند مانند گلکسی زد فولد 6 استاندارد باقی بمانند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.