به زودی تم مشکی AMOLED به واتساپ می آید

اگر کسی هستید که گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش OLED و رابط مشکی تیره را دوست دارید، خوشحال می‌شوید در مورد تغییری که واتساپ قصد ایجاد آن را دارد بدانید. در حال آزمایش داخلی یک تم تیره‌تر برای رابط برنامه خود برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی است.

واتساپ در حال آزمایش AMOLED مشکی در اندروید است

در چند سال گذشته، واتساپ طراحی اپلیکیشن خود را به چیزی مدرن‌تر ارتقا داده است. اخیراً، در حال آزمایش بیش از 20 تم چت مشاهده شده است که می‌توان آنها را در موضوع چت اعمال کرد. اکنون، در حال آزمایش رنگ بسیار تیره‌تر در رابط کاربری، از جمله لیست چت و موضوعات چت، مشاهده شده است.

نشت تم مشکی واتساپ AMOLED - چیکاو

همانطور که در تصویر بالا می بینید، در مقایسه با رابط فعلی خود در حالت تاریک، واتساپ از نسخه بسیار عمیق تر و تیره تر رنگ مشکی استفاده می کند که باعث می شود سایر عناصر رابط کاربری برجسته تر به نظر برسند. به عنوان مثال، دکمه سبز برای شروع یک چت جدید و آرم متا هوش مصنوعی اکنون واضح تر از طراحی موجود به نظر می رسند.

WABetaInfo می‌گوید که به نظر می‌رسد واتس‌اپ از یک نسخه با عمق کمتر رنگ مشکی (#0b141a) به نسخه عمیق‌تر رنگ (#0a1014) تغییر کرده است.

از آنجایی که این شرکت در حال آزمایش داخلی این تم رنگی مشکی AMOLED است، احتمالاً در چند ماه آینده این طرح را برای همه کاربران واتساپ در سراسر جهان منتشر خواهد کرد.

این رنگ جدید با روندهای عمومی که توسعه دهندگان برنامه در چند سال گذشته در پیش گرفته اند، مطابقت دارد، زیرا تلفن های بیشتری از صفحه نمایش OLED استفاده می کنند. سیاهی عمیق تر روی چشم ها راحت تر است و باتری بیشتری را ذخیره می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.