ویژگی Multi-Sound دستیار صدا با One UI 7.0 به گوشی های سامسونگ بر می گردد

چند هفته پیش، سامسونگ آپدیت One UI 6.1.1 را برای گوشی های هوشمند و تبلت های خود منتشر کرد. در حالی که چندین ویژگی جدید را معرفی کرد، سامسونگ ویژگی Multi-Sound دستیار صدا را در زمانی که Android Auto فعال بود غیرفعال کرد، اما قصد دارد آن را با به‌روزرسانی آینده One UI بازگرداند.

قابلیت Multi-Sound Sound Assistant برای بازگشت به Android Auto با One UI 7.0

چندین نفر از کار نکردن ویژگی Multi-Sound در گوشی های گلکسی خود هنگام استفاده از Android Auto شکایت داشتند. ناظر انجمن رسمی سامسونگ برای Good Lock به یک جستار مرتبط پاسخ داد و گفت که این ویژگی به دلیل کار نکردن آنطور که در نظر گرفته شده بود حذف شده است. بر اساس گزارش ها، چندین نفر به دلیل ویژگی Multi-Sound با مشکلاتی مواجه شدند.

عضو تیم پشتیبانی Good Lock همچنین گفت که ویژگی Multi-Sound نیاز به بازنگری اساسی دارد و این شرکت در تلاش است تا با به‌روزرسانی بعدی سیستم عامل این کار را انجام دهد. این بدان معناست که شرکت قصد دارد این ویژگی را با به‌روزرسانی One UI 7.0 مبتنی بر اندروید 15 بازگرداند.

اگر می‌خواهید از Multi-Sound با Android Auto استفاده کنید، باید تا اوایل سال آینده، زمانی که انتظار می‌رود One UI 7.0 عرضه شود، صبر کنید.

One UI 7.0 نمادهای برنامه جدید، طرح‌بندی پنل سریع دو صفحه‌ای جدید را به ارمغان می‌آورد که تنظیمات سریع و اعلان‌ها را از هم جدا می‌کند، انیمیشن‌ها و انتقال‌های نرم‌تر، و یک عنصر رابط کاربری قرص‌دار در نوار وضعیت برای فعالیت‌های در حال انجام. همچنین یک نماد باتری جدید و یک انیمیشن شارژ باتری جدید به همراه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.