تصاویر لو رفته Poco C75 برخی از نسخه ها را رنگی براق نشان می دهد

مدتی قبل، گوشی C75 پوکو گواهینامه FCC را دریافت کرد، و امروز ما اولین رندرهای فاش شده این گوشی را داریم. این عکس ها دستگاه را در هر سه رنگی که در آن ارائه خواهد شد نشان می دهد.

همانطور که می بینید، این گوشی در رنگ های مشکی، طلایی و سبز عرضه خواهد شد. گفته می شود که این گوشی از تراشه هلیو G85 مدیاتک با حداکثر 8 گیگابایت رم LPDDR4X و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی پشتیبانی می کند و دارای صفحه نمایش لمسی LCD 6.88 اینچی HD+ با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود.

در قسمت پشتی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز تزئینی 0.08 مگاپیکسلی وجود دارد. عکس های سلفی با یک دوربین 13 مگاپیکسلی مراقبت می شود. این گوشی همچنین دارای حسگر اثر انگشت تعبیه شده در کنار دکمه پاور، NFC، جک 3.5 میلی متری هدفون و باتری 5160 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 18 واتی است.

در مقایسه با C65 که سال گذشته عرضه شد، مدل جدید دارای صفحه نمایش بزرگتر با نرخ تازه سازی بالاتر، دوربین سلفی با وضوح بالاتر و باتری کمی بزرگتر است.

ابعاد پوکو C75 در اندازه  171.9 x 77.8 x 8.2 میلی متر و وزن آن 204 گرم است. این باعث می شود که نسبت به مدل قبلی خود نسبت به قبل بلندتر، عرض کمتر، ضخیم تر و سنگین تر باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.