Gemini Live روی گوشی‌های منتخب Oppo و OnePlus با بیش از ۴۰ زبان عرضه می‌شود

گوگل در ماه آگوست Gemini Live را معرفی کرد، این اولین دستیار صوتی شرکت Gemini است. Gemini Live مانند سایر دستیارهای صوتی هوش مصنوعی مانند سیری و دستیار صوتی گوگل، مکالمه بی‌درنگ را به شما ارائه می‌دهد، اما با پاسخ‌های بهتر و دقیق‌تر.

اکنون، در جدیدترین توسعه، مدیر ارشد محصول Oppo و بنیانگذار OnePlus، Pete Lau اعلام کرده است که Gemini Live برای انتخاب گوشی‌های Oppo و OnePlus آمده است. علاوه بر این، او همچنین اشاره کرد که دستیار صوتی در هفته‌های آینده به بیش از ۴۰ زبان در دسترس خواهد بود.

با این حال، گوشی های خاص اوپو و وان پلاس که به روز رسانی Gemini Live را دریافت خواهند کرد، هنوز فاش نشده اند. OnePlus 13 در هفته های آینده بسیار مورد انتظار است، بنابراین ما انتظار داریم که این برند در طول رویداد OnePlus 13 در دسترس بودن Gemini Live برای دستگاه ها را اعلام کند.

جمینی لایو چه کاری می تواند انجام دهد؟

Gemini Live به کاربران اجازه می دهد تا با برنامه Gemini در مکالمات طبیعی شرکت کنند، که یک تجربه چت بصری را فراهم می کند. از گوشه سمت راست پایین رابط قابل دسترسی است و با گزینه‌هایی برای «نگه‌داری» یا «پایان دادن» مکالمه به حالت تمام صفحه گسترش می‌یابد.

کاربران می توانند در حالی که چت در پس زمینه ادامه دارد، برنامه را ببندند و می توانند جلسات را با گفتن «stop» یا کشیدن انگشت به پایین برای دسترسی به اعلان ها خاتمه دهند. هر مکالمه شامل متنی از درخواست‌های کاربر و پاسخ‌های Gemini است. این می تواند شروع مجدد جلسات را برای شما آسان کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.