جزئیات دوربین تله‌فوتوی پریسکوپ 200 مگاپیکسلی شیائومی 15 اولترا مشخص شد

سری 15 شیائومی شامل سه مدل پرچمدار به نام های شیائومی 15، 15 پرو و ​​15 اولترا است. انتظار می رود هر سه گوشی دارای چیپست اسنپدراگون 8 الیت باشند.

احتمالا مدل‌های استاندارد و پرو در اواخر این ماه معرفی شوند، انتظار می‌رود مدل اولترا در سه ماهه اول سال 2025 پوشش خود را از دست بدهد. در حالی که 15 و 15 پرو پرچم‌دارهای متمرکز بر دوربین هستند، انتظار می‌رود مدل اولترا تجربه عکاسی حتی بهتری را ارائه دهد.

گزارش ها ادعا کرده اند که این دوربین به دوربین تله فوتو پریسکوپ 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. افشای جدیدی که در Weibo منتشر شده است، اطلاعات بیشتری در مورد این دوربین منتشر کرده است.

جزئیات دوربین 200 مگاپیکسلی Xiaomi 15 Ultra

گزارش ها ادعا کرده اند که Xiaomi 15 Ultra به دوربین تله فوتو پریسکوپ 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP9 سامسونگ مجهز خواهد شد. همان دوربین زوم پریسکوپ در Vivo X100 Ultra موجود است که اوایل امسال در چین معرفی شد.

همانطور که در اسکرین شات بالا مشاهده می کنید، در حالی که اطلاعات دهنده جزئیات دوربین یک گوشی آینده را فاش کرده است، نام آن را مشخص نکرده است.

با این حال، به احتمال زیاد، او می تواند در مورد Xiaomi 15 Ultra صحبت کند. این فاش نشان می دهد که دوربین تله فوتو پریسکوپ 200 مگاپیکسلی دارای فاصله کانونی 100 میلی متری، دیافراگم f/2.6 و زوم اپتیکال 4.3 برابری است. فاش کننده هیچ اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات به اشتراک نمی گذارد.

گزارش اخیر ادعا کرده است که Xiaomi 15 Ultra دارای دوربین اصلی یک اینچی 50 مگاپیکسلی LYT-900 با پشتیبانی از OIS، لنز 50 مگاپیکسلی سونی IMX858 فوق عریض و دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی سونی IMX858 است. در حالی که 15 Ultra دارای یک دوربین تله فوتو پریسکوپ جدید است، بقیه دوربین ها مشابه دوربین های Xiaomi 14 Ultra هستند.


علاوه بر افشای جزئیات دوربین پریسکوپ، DCS همچنین به زمان عرضه Xiaomi 15 Ultra اشاره کرده است. بر اساس اطلاعات وی، این دستگاه قرار است پس از سال نو قمری عرضه شود، که پیشنهاد می کند در ماه فوریه یا حداقل در سه ماهه اول سال 2025 عرضه شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.