معرفی یکی از ویژگی های خوب Galaxy Z Fold 6 Special Edition!

یکی از شکایات مهم طرفداران سامسونگ در مورد گوشی های تاشو این شرکت، جدا از این واقعیت که برگه های مشخصات آن ها اغلب با رقبا پیشی می گیرد، این است که سامسونگ به اندازه کافی برای نامرئی کردن چروک ها تلاش نکرده است.

گوشی‌های تاشو دارای صفحه‌نمایش‌هایی هستند که تا می‌شوند، و بنابراین دارای چین و چروک‌هایی هستند که از وسط یا پایین کشیده می‌شوند که می‌تواند از نظر بصری و فیزیکی حواس‌تان را پرت کند.

هنگامی که صفحه نمایش تاشو خاموش است، به سختی می توان چین و چروک روی گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 را از دست داد. اما وقتی روشن می شود، چین و چروک در مدل های 2024 به طور قابل توجهی کمتر بازتابنده است. به لطف برخی تغییرات زیر کاپوت، هنگامی که انگشت شما از وسط صفحه می‌چرخد، در لمس کمتر قابل توجه است.

و به نظر می رسد سامسونگ این کار را انجام نداده است. به گفته یک منبع آگاه با سابقه کاری عالی، این شرکت “کار خوبی در کنترل چین و چروک، بهتر از همیشه” در نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 انجام داده است که قرار است تا قبل از پایان سال عرضه شود.

البته، کسانی که گلکسی زد فولد 6 را خریداری کرده‌اند، ممکن است ایده‌ی عرضه‌ی یک نوع خاص به این زودی پس از مدل معمولی را دوست نداشته باشند و تعجب کنند که چرا سامسونگ برخی از بهبودها و پیشرفت‌ها را در آن مدل معمولی اعمال نکرده است.

طرفداران همچنین از اینکه Fold 6 Special Edition حتی در اکثر کشورها در دسترس نخواهد بود، ناامید خواهند شد. ما فقط خوشحالیم که سامسونگ بالاخره در حال کار بر روی برخی از کاستی‌های گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فولد موجود است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.