ردمی K80 با همکاری شیائومی و TCL در دست توسعه است

اخیرا اطلاعات بیشتری در مورد سری Redmi K80 به بیرون درز کرده است. اکنون، ما می آموزیم که با مشارکت شیائومی و TCL در حال توسعه است. Redmi K80 با نمایشگر TCL OLED عرضه خواهد شد. همچنین نرم افزار HyperOS تایید کرده است که این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 عرضه خواهد شد. البته این اطلاعات از شیائومی تایم می آید.

انتظار می رود سری Redmi K80 در ماه نوامبر رونمایی شود. برخی از مشخصات فنی گوشی های هوشمند جدید قبلاً فاش شده است. Redmi K80 با پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 و از طرف دیگر Redmi K80 Pro دارای Snapdragon 8 Gen 4 خواهد بود. Redmi K80 دارای کد “zorn” و شماره مدل داخلی “O11” است. از طرف دیگر، Redmi K80 Pro دارای کد “miro” و شماره مدل “O11U” است.

قبلاً گزارش داده بودیم که Redmi K80 دارای شماره مدل داخلی O11 است. خط کد بالا، xiaomi_o11، نشان می دهد که Redmi K80 از کدام پنل AMOLED استفاده می کند. بخش “42_02_0a_cmd_mode_dsc_dsi_panel” تایید می کند که Redmi K80 از صفحه نمایش TCL OLED استفاده خواهد کرد. 42 مخفف TCL، 36 برای Tianma و 38 برای سامسونگ است.

بنابراین آیا سری Redmi K80 به بازار جهانی خواهد آمد؟ بله. Redmi K80 و K80 Pro به طور رسمی در بازار جهانی عرضه خواهند شد. این گوشی های هوشمند با نام POCO تغییر نام خواهند داد و انتظار می رود با نام سری POCO معرفی شوند. شما را در جریان هر خبر جدید قرار خواهیم داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.