طراحی دوربین Galaxy S25 Ultra ممکن است به این شکل باشد

احتمالاً سه ماه تا معرفی سری گلکسی اس 25 فاصله داریم و چندین جنبه از این گوشی‌ها قبلاً فاش شده است. طراحی گلکسی اس 25 اولترا چند ماه پیش فاش شد، اما در مورد ظاهر دوربین های آن سردرگمی وجود داشت. اکنون جزئیات بیشتری در مورد حلقه های دوربین فاش شده است.

حلقه های دوربین Galaxy S25 Ultra شبیه Galaxy Z Fold 6 خواهند بود

افشاگر پرکار Ice Universe (UniverseIce@) فاش کرده است که حلقه‌های دوربین Galaxy S25 Ultra تا حد زیادی شبیه به Galaxy Z Fold 6 هستند. این بدان معنی است که حلقه‌های اطراف لنزهای دوربین سیاه و دارای دایره‌های متحدالمرکز هستند. همانطور که در تصویر شاخص می بینید، چیدمان دوربین مشابه گلکسی اس 24 اولترا باقی می ماند.

گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که گلکسی اس 25 اولترا دارای یک دوربین چهارگانه در پشت خواهد بود. گفته می شود که دارای دوربین پشتی اصلی 200 مگاپیکسلی با OIS، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و دوربین سوپر تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر است. گفته می شود که این گوشی دارای دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی است، مشابه گلکسی اس 24 اولترا.

مشخصات Galaxy S25 Ultra

گلکسی اس 25 اولترا احتمالا دارای قاب کناری تیتانیومی و زره شیشه ای گوریلا در جلو خواهد بود. رندرهای فاش شده نشان می دهد که این گوشی دارای گوشه های خمیده خواهد بود که برخلاف زبان طراحی سامسونگ در سه سال گذشته است. به لطف آن گوشه های منحنی، گوشی در دست گرفتن راحت تر خواهد بود.

انتظار می رود این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون 8 الیت باشد که در چند روز آینده معرفی خواهد شد. بر اساس گزارش های قبلی، این دستگاه دارای رم 12/16 گیگابایتی و حافظه داخلی 256/512/1 ترابایتی خواهد بود. این گوشی به همان باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 45 واتی مانند مدل قبلی خود ادامه خواهد داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.