آیکون های برنامه در One UI 7.0 هنوز نهایی نشده است

هفته گذشته، ما طراحی رابط کاربری و برخی ویژگی‌های جدید One UI 7.0 را فاش کردیم. ما متوجه تعدادی آیکون برنامه جدید، طراحی سریع پنل جدید و انیمیشن ها و انتقال های بهبود یافته شدیم. با این حال، طبق یک گزارش جدید، همه اینها ممکن است تغییر کند.

اگر می‌پرسید چرا سامسونگ هنوز به‌روزرسانی بتای One UI 7.0 را منتشر نکرده است، به نظر می‌رسد که سامسونگ هنوز در مورد چندین مورد مرتبط با آن تصمیم نگرفته است. به گفته متخصص Ice Universe (UniverseIce@)، One UI 7.0 هنوز در مرحله توسعه است، به این معنی که تا زمانی که سامسونگ نسخه پایدار نرم افزار را منتشر کند، چندین جنبه ممکن است تغییر کند.

آخرین نسخه داخلی One UI 7.0 بسیار روان است و چندین رابط کاربری سیستم و نمادهای برنامه تغییر کرده اند.

ظاهرا سامسونگ گزینه های ویجت بیشتری را اضافه کرده است. Ice Universe ادعا می کند که One UI 7.0 دارای ویجت های بیشتر (و بهتر) در مقایسه با هر نرم افزار/سیستم عامل دیگری است. با این حال، جزئیاتی در این زمینه منتشر نشده است، بنابراین باید منتظر ماند و دید که آن ویجت های جدید چگونه خواهند بود.

این شرکت کره جنوبی تایید کرده است که برنامه One UI 7.0 Beta را قبل از پایان سال جاری افتتاح می کند تا توسعه دهندگان و علاقه مندان بتوانند قبل از عرضه نسخه پایدار آن در اوایل سال آینده در کنار سری گلکسی S25، آن را آزمایش بتا کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.