شیائومی درخواست ثبت اختراع یک گوشی هوشمند تاشو جداشدنی را می دهد

طبق گزارش ها، شیائومی یک درخواست ثبت اختراع برای طراحی جدید گوشی هوشمند ثبت کرده است. براساس این گزارش، برند فناوری مصرف کننده چینی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو به سبک تاشو است که می تواند به دو بخش جدا شود.

بر اساس تصاویر مشاهده شده، این گوشی هوشمند شبیه به شیائومی میکس فلیپ است که ماه گذشته عرضه شد. هنگامی که گوشی هوشمند جدا نمی شود، طراحی بلند با یک صفحه نمایش دارد و می توان آن را مانند تلفن های تاشو معمولی به وسط تا کرد. به طور جداگانه، انتظار می رود که این شرکت تا قبل از پایان سال، شیائومی 15 پرو را عرضه کند.

شیائومی در حال کار بر روی گوشی هوشمند قابل جدا شدن است

بر اساس گزارش 91mobiles، درخواست ثبت اختراع برای طراحی جدید گوشی هوشمند در اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA)، تنظیم کننده ثبت اختراع و علائم تجاری این کشور، مشاهده شد. این برنامه شامل چندین نمودار بود که طراحی و عملکرد گوشی را نشان می داد.

بر اساس تصاویر، این گوشی هوشمند در حالت جدا نشده، طراحی شبیه به گوشی‌های هوشمند با سبک معمولی دارد. به نظر می رسید که بدنه آن بلندتر از یک گوشی معمولی شکلات مانند در حالت باز شده باشد. صفحه نمایش در وسط متصل است و هیچ لبه جدایی برای محافظت از نمایشگر در حالت جدا شده وجود ندارد.

ظاهراً گوشی هوشمند در حالت تا شدن، مکانیزم لولای خارجی نداشت. در عوض، هر دو طرف دارای شیارهایی برای پین‌های پوگو بودند، که می‌تواند راهی باشد که این دو بخش به یکدیگر متصل می‌شوند. مکانیسم لولا می تواند در طرفین یا از طریق آهنربا وجود داشته باشد، با این حال، نمی توان با اطمینان گفت.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.