کاربران واتساپ بتا اکنون می توانند لینک تماس را از قسمت چت ایجاد کنند

واتساپ از طریق ویژگی جدیدی که به آنها امکان می دهد لینک تماس را مستقیماً از رابط چت ایجاد کنند، ارتباط با دوستان و خانواده را برای کاربران آسان تر می کند.

قابلیت پیوند تماس جدید اکنون برای کاربران بتا در چت های فردی و گروهی قابل دسترسی است. به گزارش WABetaInfo، برای استفاده از این ویژگی، به سادگی روی نماد پیوست در نوار چت ضربه بزنید و میانبر پیوند تماس را در منوی پیوست پیدا خواهید کرد. این یکپارچه سازی فرآیند را ساده می کند و با حذف نیاز به جابجایی به برگه تماس ها برای ایجاد پیوند، در زمان شما صرفه جویی می کند.

واتساپ با قرار دادن میانبر پیوند تماس مستقیماً در رابط چت، قابلیت استفاده را افزایش می دهد. بسیاری از کاربران ممکن است قبلاً نمی دانستند که می توانند پیوندهای تماس ایجاد کنند، زیرا این ویژگی در برگه تماس ها پنهان شده بود. اکنون قابل مشاهده تر و کاربرپسندتر خواهد بود و کاوش این ویژگی را برای همه آسان تر می کند.

انتظار می رود این تغییر، کاربران بیشتری را تشویق کند تا پیوندهای تماس را ایجاد و به اشتراک بگذارند، چه برای یک چت سریع با یک دوست یا یک بحث گروهی.

در حال حاضر، این ویژگی برای منتخب آزمایش‌کنندگان بتا که آخرین به‌روزرسانی بتای واتس‌اپ برای اندروید را از فروشگاه Google Play دارند، در دسترس است. از آنجایی که واتساپ به انتشار آن ادامه می دهد، کاربران بیشتری می توانند انتظار داشته باشند که به زودی این ابزار مفید را در چت های خود ببینند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.