مرورگر وب مینیمالیستی محبوب آیفون اکنون در اندروید در دسترس است

در حالی که Google Chrome محبوب ترین مرورگر وب در سراسر جهان است، از جمله در دستگاه های اندرویدی، برخی مرورگرهای دیگر را ترجیح می دهند. به عنوان مثال، اینترنت سامسونگ به دلیل نرمی و ویژگی های اضافه شده، طرفداران زیادی دارد. کاربران گوشی های هوشمند گلکسی (و دیگر اندروید) اکنون یک گزینه دیگر به نام Arc Search دارند.

مرورگر وب Arc Search مجهز به هوش مصنوعی اکنون برای گوشی های اندروید در دسترس است

Arc Search، یک مرورگر وب مینیمالیستی مبتنی بر هوش مصنوعی که قبلاً فقط برای iPad و iPhone در دسترس بود، اکنون برای تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی در دسترس است. این به صورت بتا از طریق فروشگاه Google Play در دسترس است و برای استفاده از آن در تلفن هوشمند یا تبلت خود باید برای آزمایش بتا ثبت نام کنید.

این مرورگر وب بدون حواس‌پرتی ارائه می‌کند و می‌تواند اکثر تبلیغات، پنجره‌های بازشو و حتی درخواست‌های مقررات حفاظت از داده‌های عمومی (GDPR) را مسدود کند. همچنین از هوش مصنوعی برای خلاصه کردن اطلاعات از چندین وب سایت استفاده می کند تا پاسخی برای جستجوی وب شما ارائه دهد. علاوه بر این، به طور خودکار برگه های مرورگر وب شما را پس از یک روز بایگانی می کند (تنظیم پیش فرض)، اما می توانید آن را تغییر دهید.

در حالی که نسخه های iPad و iOS مرورگر وب دارای حالت Reader هستند، این ویژگی هنوز در نسخه اندروید وجود ندارد. از آنجایی که برای پلتفرم اندروید جدید است، می‌تواند ویژگی‌های گمشده را در آینده دریافت کند.

شرکت مرورگر که مرورگر وب Arc Search را توسعه داد، گفت که می‌خواهد سریع‌ترین و کارآمدترین راه را برای جستجوی اطلاعات در وب بسازد. حجم دانلود Arc Search از پلی استور فقط 4 مگابایت است، اما دانلود کامل حدود 20 مگابایت است.

اگر می‌خواهید چیز جدیدی را برای مرور وب امتحان کنید، باید Arc Search را در تلفن هوشمند یا تبلت Galaxy (یا هر Android دیگری) خود امتحان کنید. چنین مرورگر وب در ساعت های هوشمند مفید خواهد بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.