سری Honor X60 با باتری 6600 میلی‌آمپر ساعتی و ارتباطات ماهواره‌ای عرضه می شود

آنر هفته آینده (16 اکتبر، چهارشنبه) گوشی‌های جدیدی را در سری X60 معرفی خواهد کرد که از ماه جولای، قیمت‌های بالاتری نسبت به Honor X60i خواهند داشت. این شرکت به Weibo روی آورده است تا ویژگی‌های مدل‌های جدید، از جمله یک باتری بزرگ را به اشتراک بگذارد.

این اولین باتری به نام Honor Qinghai Lake است که ظرفیت 6600 میلی آمپر ساعتی دارد. با این کار، گوشی X60 عمر باتری 2 روزه را نوید می دهد.

این نسبت به مدل اصلی X50 نسبت به سال گذشته یعنی آنر X50، X50 GT و X50 Pro که همگی دارای باتری های 5800 میلی آمپر ساعتی با شارژ 35 واتی بودند، کاملاً افزایش یافته است. اکنون آنر هنوز سرعت شارژ سری جدید را تایید نکرده است.

و توجه داشته باشید که تصاویر دستی آنر X60 به بیرون درز کرده است، جزئیات یک گوشی با باتری 5800 میلی آمپر ساعتی و شارژ 35 واتی، درست مانند مدل قبلی خود. این نشان می دهد که باتری 6600 میلی آمپر ساعتی تنها در X60 Pro در دسترس خواهد بود.

این شرکت بیشتر فاش کرد، اما نه در مورد سیستم قدرت. سری Honor X60 (یا حداقل یک گوشی در آن) از ارتباطات ماهواره ای پشتیبانی می کند. همچنین، نمایشگرها از نور PWM با فرکانس بالا 3840 هرتز استفاده خواهند کرد.

ما انتظار داریم تا قبل از معرفی آنر X60 در هفته آینده، تیزرهای بیشتری را ببینیم. و ممکن است چیزی بیشتر از تلفن ها نیز در آن وجود داشته باشد. به تازگی، آنر X60 و تبلت آنر GT Pro در لیست های رسمی دیده شده اند، بنابراین ممکن است یک تبلت 12.3 اینچی جدید نیز در روز چهارشنبه رونمایی شود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.