Gemini به زودی ادغام Spotify و WhatsApp را دریافت خواهد کرد

در اوایل سال جاری، گوگل شروع به عرضه Gemini به گوشی ها و تبلت های اندرویدی کرد. با این حال، در مورد ادغام های شخص ثالث به اندازه دستیار Google از ویژگی های غنی برخوردار نبود. با این حال، به آرامی گوگل ادغام برنامه های شخص ثالث را به Gemini می آورد و ادغام با Spotify و WhatsApp به زودی در راه است.

گوگل در حال کار بر روی چندین ادغام شخص ثالث برای Gemini است که دو مورد از آنها Spotify و WhatsApp هستند. بر اساس گزارشی از Android Authority، نسخه بتا (15.40.31.29) Gemini دارای پسوندهای مخفی برای Google Messages، Spotify و WhatsApp است. در حالی که از قبل می تواند پیام های واتس اپ را ارسال کند، در حال حاضر از دستیار Google برای این کار استفاده می کند.

همانطور که در تصویر بالا می بینید، Gemini به زودی یک افزونه اختصاصی برای WhatsApp دریافت خواهد کرد. طبق گزارشات، همچنین یاد می گیرد که از چه برنامه هایی برای ارسال پیام و برقراری تماس استفاده می کنید.

همچنین امکان ویرایش پیام ها را قبل از ارسال می دهد. بنابراین، هنگامی که به اندازه کافی از این ویژگی استفاده کردید، متوجه می شود که کدام برنامه ها را برای تماس و چت برای هر مخاطب در لیست مخاطبین خود ترجیح می دهید.

برنامه افزودنی Google Messages برای Gemini به همان شیوه برنامه افزودنی WhatsApp کار می کند. می توانید قبل از ارسال پیام به مخاطبین خود (یا یک شماره ذخیره نشده) پیام ارسال کنید یا آنها را ویرایش کنید. عجیب است که Gemini هنوز نمی‌تواند پیام‌هایی را از Google Messages دریافت کند، بنابراین نمی‌توانید از آن بخواهید آخرین پیام ارسال شده را به شما نشان دهد.

افزونه Spotify برای Gemini نیز یک بار دیگر مشاهده شده است. می توانید از دستیار هوش مصنوعی گوگل بخواهید آهنگ یا آلبوم خاصی را پخش کند. پس از شروع پخش موسیقی، هنر آلبوم را به شما نشان می دهد و می توانید روی آن ضربه بزنید تا مستقیماً به برنامه Spotify در دستگاه خود بروید.

این افزونه ها با دستکاری فایل APK Gemini فعال شدند و گوگل هنوز هیچ کدام از آنها را منتشر نکرده است. به نظر می‌رسد گوگل در حال آزمایش این افزونه‌ها است و پس از انجام آزمایش، می‌تواند آن‌ها را برای عموم منتشر کند. این شرکت ممکن است روی افزونه های شخص ثالث بیشتری کار کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.