متا Testing به شما امکان می دهد ریل های اینستاگرام را مستقیماً در تردز ارسال کنید

Threads یک سال پیش به عنوان رقیب مستقیم میکروبلاگینگ متا برای ایلان ماسک X (که قبلاً توییتر نامیده می شد) راه اندازی شد. همانطور که پلتفرم همچنان در حال رشد است، متا به دنبال اضافه کردن طیف وسیعی از قابلیت های جدید به برنامه است.

به نظر می رسد این غول رسانه های اجتماعی در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می دهد ریل های اینستاگرام را مستقیماً در Threads ارسال کنند. این ویژگی جدید می‌تواند بخشی از برنامه متا برای فعال کردن قابلیت ارسال متقابل برای به حداکثر رساندن اشتراک‌گذاری محتوا بین مجموعه برنامه‌هایش باشد.

با ضربه زدن روی دکمه جدید اینستاگرام در کادر نوشتن در Threads، شبکه‌ای با پست‌ها و ریل‌های اینستاگرام نمایش داده می‌شود. سپس کاربران می‌توانند ریل‌ها و پست‌هایی را که می‌خواهند در Threads به اشتراک بگذارند انتخاب کنند. گزارش شده است که متا به TechCrunch تأیید کرده است که واقعاً در حال آزمایش این ویژگی است.

در حال حاضر، بسیاری از کاربران برای افزایش تعامل برای محتوای خود و افزایش فالوورهای خود، پست های اینستاگرام و ریل های خود را در Threads ارسال می کنند. انتظار می رود ورود دکمه جدید به کاربران کمک کند تا تعامل کاربران را افزایش دهند و دید محتوا را افزایش دهند.

قابل ذکر است، متا از سال گذشته برای ترویج پست های متقابل از فیس بوک و اینستاگرام به Threads کار کرده است. در حال حاضر به طور خودکار پست های Thread را در اینستاگرام و فیس بوک نمایش می دهد. در حال اجرای آزمایشی است که به کاربران امکان می دهد تصاویر را از اینستاگرام به Thread ها ارسال کنند.

متا ویژگی‌های جدیدی را به پلتفرم Threads در حال رشد خود آورده است. اخیراً، این شرکت در حال آزمایش یک ویژگی پست موقت است که به کاربران اجازه می‌دهد پست‌هایی را منتشر کنند که پس از یک دوره مشخص ناپدید می‌شوند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.