به روز رسانی ماهانه سامسونگ: جزئیات وصله امنیتی اکتبر 2024 منتشر شد

سامسونگ با انتشار اولین تیزر رسمی One UI 7.0، آخرین پچ امنیتی را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی شرح داده است. وصله امنیتی اکتبر نسبت به چند وصله قبلی که قبل از آن بود، اصلاحات کمتری به همراه دارد.

وصله اکتبر 2024 30 نقص امنیتی در سیستم عامل اندروید و 12 نقص امنیتی را که منحصراً دستگاه‌های Galaxy را تحت تأثیر قرار می‌دهند برطرف می‌کند. همچنین آسیب‌پذیری را که بر گوشی‌های هوشمند گلکسی و ساعت‌های هوشمند مجهز به چیپست‌های Exynos 9820، 9825، 980، 990، 850 و W920 تأثیر می‌گذارد، برطرف می‌کند.

جزئیات به‌روزرسانی امنیتی اکتبر 2024 سامسونگ

دو مورد از 30 آسیب‌پذیری کشف‌شده در سیستم‌عامل اندروید به‌عنوان بحرانی مشخص شده‌اند، زیرا می‌توانند باعث تخریب حافظه شوند. آسیب‌پذیری‌های باقی‌مانده با ریسک بالا مشخص می‌شوند. جزئیات بیشتر را می توانید در وب سایت گوگل بیابید.

وصله اکتبر همچنین شامل رفع 12 آسیب پذیری موجود در دستگاه های گلکسی که نسخه نرم افزار قبلی را اجرا می کنند، می باشد. طبق معمول، هدف بیشتر این موارد حصول اطمینان از دسترسی غیرمجاز مهاجمان به دستگاه و داده‌های کاربر است. همین امر در مورد تعمیر ارائه شده توسط تیم نیمه هادی سامسونگ نیز صدق می کند.

به‌روزرسانی امنیتی اکتبر 2024 برای دستگاه‌های گلکسی در اواخر این ماه منتشر خواهد شد. گوشی‌های پرچمدار احتمالاً اولین گوشی‌هایی هستند که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند، هرچند که روی سنگ نوشته نشده است. برخی از دستگاه‌ها ممکن است دارای چند ویژگی One UI 6.1.1 به همراه رفع‌های امنیتی باشند.

می‌توانید با رفتن به منوی تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی Galaxy خود بررسی کنید و دکمه دانلود و نصب را فشار دهید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.