هیچ به‌روزرسانی نرم‌افزاری دیگری برای Galaxy Z Fold 2 منتشر نخواهد شد

گلکسی زد فولد 2 دیگر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را دریافت نخواهد کرد. سامسونگ فهرست دستگاه‌هایی را که واجد شرایط دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی هستند، به‌روزرسانی کرده است و گلکسی Z Fold 2 دیگر در این لیست نیست.

Galaxy Z Fold 2 واجد شرایط سه ارتقای اصلی سیستم عامل اندروید بود و آخرین آن یعنی اندروید 13 سال گذشته منتشر شد. آخرین به‌روزرسانی رابط کاربری One UI – نسخه 5.1.1 – نیز در اواخر سال 2023 منتشر شد و از آن زمان تاکنون فقط به‌روزرسانی‌های امنیتی دریافت می‌کند. اما اکنون آن نیز متوقف خواهد شد.

Fold 2 می تواند آخرین به روز رسانی امنیتی را در برخی کشورها دریافت کند، اما سامسونگ قبل از پایان سال به پشتیبانی از مدل دوم Fold پایان می دهد. اگر صاحب یک Galaxy Z Fold 2 هستید و به داشتن به روزترین نرم افزار اهمیت می دهید، وقت آن رسیده است که آن را ارتقا دهید.

گلکسی زد فولد 6 یک گزینه عالی برای دارندگان فولد 2 است که به دنبال تغییر به گوشی جدید هستند، به خصوص اگر می‌خواهند دستگاهشان برای مدت طولانی به‌روزرسانی دریافت کند. گلکسی زد فولد 6، مانند همه گوشی‌های پرچمدار گلکسی که در سال 2024 عرضه شدند، به مدت هفت سال اندروید، رابط کاربری One UI و به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد.

البته می‌توانید کمی بیشتر از Fold 2 خود استفاده کنید، به خصوص اگر فکر نمی‌کنید که Galaxy Z Fold 6 پیشرفت‌های سخت‌افزاری کافی را ارائه دهد. Fold 6 به وضوح از بسیاری جهات بهتر است، اما سری Fold برخلاف سری گلکسی S سامسونگ، سال به سال ارتقاء زیادی دریافت نمی کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.