گوشی OnePlus 13 از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می کند

انتظار می رود وان پلاس 13 به زودی به عنوان جانشین وان پلاس 12 در چین عرضه شود. این شرکت قبلاً جزئیات نمایشگر گوشی آینده را رسماً فاش کرده است.

اکنون، یکی از مدیران ارشد OnePlus ویژگی کلیدی شارژ گوشی را به اشتراک گذاشته است. سایر مشخصات مورد انتظار گوشی هوشمند از جمله اندازه باتری نیز فاش شده است. گفته می شود وان پلاس 13 از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام قدرت می گیرد.

پشتیبانی از شارژ بی سیم OnePlus 13

در پست Weibo توسط لوئیس لی، رئیس وان پلاس چین، مشتریان OnePlus 13 می‌توانند با پشتیبانی از مکش مغناطیسی، «قاب گوشی‌های چوبی» را خریداری کنند. این پست شامل گفتگوی لی با یکی دیگر از کاربران Weibo است. “عملکرد مکش مغناطیسی” که در پست ذکر شد، پشتیبانی از شارژ بی سیم مغناطیسی را پیشنهاد می کند. ممکن است از لوازم جانبی دیگری مانند پایه‌های ماشین و کیف کیف‌پشتی مانند قاب‌های MagSafe اپل پشتیبانی کند.

نکته قابل توجه، یکی از مدیران ارشد اوپو اخیرا تایید کرده است که سری آتی Oppo Find X8 از شارژ مغناطیسی بی سیم 50 واتی و همچنین قابلیت شارژ معکوس پشتیبانی می کند.

ویژگی های OnePlus 13 (مورد انتظار)

افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که OnePlus 13 می تواند یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 100 واتی داشته باشد. OnePlus 12 به یک سلول 5400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 50 واتی مجهز شده است.

انتظار می‌رود OnePlus 13 دارای صفحه نمایش 6.82 اینچی 2K 10 بیتی LTPO BOE X2 میکرو چهار خمیده OLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز باشد. لی قبلا صفحه نمایش BOE X2 را برای گوشی آینده تایید کرده بود.

افشای اطلاعات قبلی همچنین ادعا می کرد که وان پلاس 13 می تواند از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام به همراه حداکثر 24 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی پشتیبانی کند. برای اپتیک، ممکن است یک واحد دوربین پشتی سه گانه، از جمله سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony LYT-808، سنسور 50 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض، و دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر داشته باشد.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.