به‌روزرسانی iOS 18.0.1 برای آیفون با رفع مشکلات صفحه لمسی منتشر شد

اپل آپدیت iOS 18.0.1 را برای آیفون عرضه کرده است. این برنامه رفع اشکالات و اشکالاتی را که کاربران در چند هفته گذشته گزارش کرده اند، از جمله مواردی از عدم پاسخگویی صفحه لمسی در سری آیفون 16 ارائه می کند.

به گفته اپل، بهبودهایی نیز در رابطه با حالت ماکرو و اپلیکیشن Messages وجود دارد. شایان ذکر است، این به‌روزرسانی در حالی منتشر می‌شود که به‌روزرسانی پایدار iOS 18.1 حاوی تعدادی از ویژگی‌های Apple Intelligence در اواخر این ماه ارائه می‌شود.

در به روز رسانی iOS 18.0.1 برای آیفون چه چیز هایی جدید است؟

طبق یادداشت‌های انتشار اپل، به‌روزرسانی iOS 18.0.1 با شماره ساخت 22A3370 برای کل مجموعه آیفون ارائه می‌شود. مدل هایی که با iOS 18 سازگار هستند واجد شرایط دریافت آن هستند.

یکی از قابل توجه ترین موارد اضافه شده در به روز رسانی، رفع عدم پاسخگویی صفحه نمایش لمسی در سری آیفون 16 است. از زمان عرضه آن، کاربران آیفون 16 مدل های استاندارد و پرو گزارش کرده اند که حتی بدون استفاده از محافظ صفحه، با مشکلی در صفحه لمسی مواجه شده اند. آخرین به روز رسانی اپل ادعا می کند که این مشکل را برطرف می کند.

علاوه بر این، یکی دیگر از مواردی که در هفته های اخیر برجسته شده است، یخ زدن منظره یاب دوربین با فعال شدن حالت ماکرو جدید است. همچنین گفته می شود که به روز رسانی iOS 18.0.1 راه حلی برای این مشکل به ارمغان می آورد.

اپل می‌گوید به‌روزرسانی آن مشکلی را برطرف می‌کند که باعث شده بود برنامه پیام‌ها هنگام پاسخ دادن به چت‌ها با یک چهره مشترک اپل واچ، به‌طور غیرمنتظره‌ای از آن خارج شود. همچنین هدف آن بهبود عملکرد با حل مشکل تخصیص حافظه در مدل‌های منتخب آیفون است. کارکنان گجت 360 توانستند در دسترس بودن به‌روزرسانی را در آیفون تأیید کنند.

در کنار iOS 18.0.1، اپل به‌روزرسانی‌های iPadOS 18 و macOS 15 Sequoia را نیز به ترتیب برای iPad و Mac منتشر کرده است. اینها اولین به‌روزرسانی‌ها برای سیستم عامل جدید (OS) هستند که سازنده آیفون در WWDC 2024 در ژوئن از آن رونمایی کرد و ماه گذشته پس از عرضه سری آیفون 16 عرضه شد.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.