چهار ابزار هوش مصنوعی برای رونویسی صوتی واتساپ به متن

اگرچه WhatsApp رونویسی یادداشت صوتی را به عنوان بخشی از بسته ارائه می دهد، اما همیشه بهترین گزینه نیست. رونویسی WhatsApp فقط هنگام پخش یادداشت صوتی، صدا را به متن تبدیل می‌کند – حتی زمانی که WhatsApp رونویسی می‌کند، یادداشت همچنان پخش می‌شود.

اکثر ابزارهای هوش مصنوعی برای رونویسی صدای WhatsApp از ChatGPT OpenAI استفاده می کنند. امنیت یک نگرانی کلیدی در مورد این ابزارها است – مراقب ابزارهایی باشید که صدا یا رونوشت های شما را ذخیره می کنند. ما در این مقاله چهار ابزار هوش مصنوعی برای رونویسی صدای WhatsApp به متن را به شما معرفی می کنیم. همراه چیکاو باشید.

ابزار 1 – با استفاده از WhisperBot، صدای واتساپ را رونویسی کنید

WhisperBot بر اساس رابط برنامه نویسی برنامه OpenAI (API) است و به طور خاص برای WhatsApp ساخته شده است. با استفاده از ابزاری که رونویسی را به بیش از 57 زبان ارائه می‌کند، صدا را در چند ثانیه رونویسی کنید—ایده‌آل برای کسانی که نمی‌خواهند تنها به زبان انگلیسی محدود شوند.

Whisper با دادن یک «شماره WhisperBot» ویژه به شما کار می‌کند، که یک یادداشت صوتی واتس‌اپ برای آن ارسال می‌کنید. سپس WhisperBot یادداشت را دانلود می کند و از API OpenAI برای تبدیل صدا به متن استفاده می کند.

این رونوشت به حساب واتساپ شما ارسال می شود و WhisperBot هم صدا و هم متنی را که در انتهای خود ایجاد کرده است حذف می کند. این مدعی است که نرخ دقت 95٪ – همراه با امنیت بسیار زیاد – را دارد و تنها شخصی که به متن دسترسی دارد کسی است که صدا را از حساب WhatsApp خود ارسال کرده است.

ابزار 2 – رونویسی صوتی WhatsApp با Unvoice


Unvoice مشابه WhisperBot کار می کند – همچنین یک شماره جداگانه تنظیم می کند که می توانید صدای واتساپ خود را به آن ارسال کنید. آن صوت سپس رونویسی می‌شود و با Unvoice از شر متن خلاص می‌شود. با این حال، این سرویس اشاره ای نمی کند که آیا از یادداشت صوتی ارسالی شما نیز خلاص می شود، که ممکن است نگرانی های امنیتی ایجاد کند.

این سریع و راحت است – فقط چند ثانیه برای ارائه رونوشت نیاز دارد – اما یک نکته وجود دارد: هزینه.

شما فقط پنج دقیقه اول صوتی را که به صورت رونویسی ارسال می کنید به صورت رایگان دریافت می کنید. پس از آن، شما باید در یک بسته پولی مشترک شوید، با سه سطح موجود از 1.99 یورو تا 9.99 یورو در ماه  ترجمه می شود.

ابزار 3 – رونویسی صوتی WhatsApp با TranscribeMe


TranscribeMe به عنوان یک برنامه کمی همه کاره تر برای WhatsApp و Telegram در دسترس است. نیازی به دانلود یک برنامه جداگانه ندارد و مانند WhisperBot با GPT ادغام می شود تا رونویسی های دقیقی را ارائه دهد.

این برنامه از طریق یک ادغام مستقیم با WhatsApp کار می کند، پس از آن می توانید ربات را برای رونویسی هر فایل صوتی که دریافت می کنید فراخوانی کنید. همچنین به عنوان یک پیوند مستقیم به ChatGPT عمل می کند و به شما امکان می دهد مستقیماً از طریق مکالمه WhatsApp با TranscribeMe صحبت کنید تا پاسخ سؤالاتی را که ممکن است در ChatGPT بپرسید دریافت کنید. یک نسخه رایگان وجود دارد که دو روز استفاده در ماه را با حداکثر 40 دقیقه رونویسی ارائه می دهد. پس از آن، برای اینکه بتوانید در تمام ماه از آن استفاده کنید، ماهیانه پرداخت می‌کنید، هرچند هنوز با محدودیت 200 دقیقه‌ای.

ابزار 4 – رونویسی صوتی WhatsApp با AudioBriefly

AudioBriefly یکی دیگر از خدمات اشتراکی است که نوید رونویسی صوتی WhatsApp را بدون نیاز به دانلود برنامه جداگانه می دهد. در عوض، از طریق وب‌سایت AudioBriefly در این سرویس ثبت‌نام می‌کنید و شماره تلفن مرتبط با حساب WhatsApp خود را ارائه می‌کنید.

از آنجا، شماره را با استفاده از یک اعلان تأیید می‌کنید، پس از آن AudioBriefly به عنوان مخاطب جداگانه‌ای که با آن ارتباط برقرار می‌کنید به واتس‌اپ شما اضافه می‌شود. یادداشت‌های صوتی و صوتی را به آن مخاطب ارسال می‌کنید، که تمام رونویسی را مدیریت می‌کند. هر رونویسی – همراه با خلاصه‌هایی برای صدای طولانی‌تر – در حساب AudioBriefly شما ذخیره می‌شود که می‌توانید از طریق برنامه وب به آن دسترسی داشته باشید.

منبع alphr
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.