گوشی شیائومی 15 پرو در سه رنگ عرضه می شود

انتظار می رود شیائومی از گوشی های هوشمند 15 و 15 پرو در 20 اکتبر در رویدادی در چین رونمایی کند. امروز ما برای اولین بار نگاهی به Xiaomi 15 Pro از برخی رندرهای لو رفته داریم که دستگاه را در سه رنگ سیاه، سفید و نقره ای نشان می دهد. یک نسخه تیتانیوم ویژه نیز در دسترس خواهد بود.

این گوشی دارای طراحی پشتی است که کاملاً یادآور مدل قبلی خود یعنی شیائومی 14 پرو است که سال گذشته عرضه شد. تفاوت اصلی این است که آرایه فلاش LED اکنون به خارج از جزیره دوربین منتقل شده است.

شایعه شده است که شیائومی 15 پرو با یک پنل AMOLED 6.78 اینچی چهار منحنی ساخته شده توسط TCL، وضوح “2K” و نرخ رفرش 120 هرتز عرضه می شود. این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 آینده است که با حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی جفت می شود.

راه‌اندازی دوربین سه‌گانه پشتی لایکا شامل یک واحد اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.3 اینچی و دیافراگم f/1.4، یک دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله ماکرو 50 مگاپیکسلی با حداقل فاصله فوکوس 30 سانتی‌متری است. یک اسناپر 32 مگاپیکسلی باشد.

این دستگاه با پنج به‌روزرسانی اصلی اندروید، اتصال ماهواره‌ای برای نسخه تیتانیوم و باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم 90 واتی، بی‌سیم 80 واتی و شارژ بی‌سیم معکوس 10 واتی عرضه خواهد شد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.