مدت زمان یوتیوب Shorts به زودی به 3 دقیقه می رسد

از 15 اکتبر، YouTube به سازندگان اجازه می‌دهد تا Shorts را تا 3 دقیقه آپلود کنند. این تغییر که توسط بسیاری از سازندگان درخواست شده است، به آنها انعطاف بیشتری برای بیان داستان های خود می دهد.

این برای ویدیوهایی که از نظر نسبت تصویر مربع یا بلندتر هستند اعمال می‌شود و هر ویدیویی که قبل از این تاریخ آپلود شده باشد بدون تغییر باقی می‌ماند. YouTube همچنین در حال کار بر روی بهبود توصیه‌هایی برای این Shorts طولانی‌تر است.

YouTube علاوه بر ویدیوهای طولانی تر، ایجاد Shorts را آسان تر و سرگرم کننده تر می کند. اگر به Short مورد علاقه خود برخورد کردید، اکنون می توانید به راحتی آن را با استفاده از الگوها بازسازی کنید. فقط روی “ریمیکس” در Short ضربه بزنید و “Use this template” را انتخاب کنید تا چرخش خود را روی آن قرار دهید.

به زودی، می‌توانید مستقیماً از دوربین Shorts خود به مجموعه وسیعی از محتوای YouTube دسترسی پیدا کنید و به شما امکان می‌دهد کلیپ‌های ویدیوها، موسیقی و موارد مورد علاقه خود را ریمیکس کنید.

همچنین، یوتیوب در حال راه‌اندازی صفحه جدید ترندهای شورت در تلفن همراه است. این ویژگی به شما کمک می‌کند کشف کنید که چه چیزی در کشورتان پرطرفدار است. به‌علاوه، می‌توانید پیش‌نمایش آنچه افراد در نظرات می‌گویند را مستقیماً از فید Shorts مشاهده کنید، بنابراین می‌توانید بدون فرو رفتن در بخش نظرات، در جریان باشید.

یوتیوب همچنین گزینه ای را برای سفارشی کردن فید شما معرفی کرده است. اگر می‌خواهید تعداد کمتری Shorts را در فید Home خود ببینید، می‌توانید به سادگی روی منوی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای هر شبکه Shorts کلیک کنید و گزینه «Show less Shorts» را انتخاب کنید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.