دو ویژگی جدید Status واتساپ: لایک‌ و منشن‌ خصوصی

خواه یک خلاصه آخر هفته سرگرم کننده باشد یا یک لحظه به یاد ماندنی، اشتراک گذاری به روز رسانی ها در وضعیت WhatsApp به راهی برای افراد تبدیل شده است تا با دوستان و خانواده در ارتباط باشند. اکنون، WhatsApp Status را با برخی به‌روزرسانی‌های جدید جالب‌تر کرده است که مطمئناً ماندن در تماس را سرگرم‌کننده‌تر می‌کند.

واتساپ دو ویژگی جدید را برای Status اعلام کرده است: لایک‌های Status و منشن‌های خصوصی. بیایید به جزئیات این ویژگی ها بپردازیم.

لایک وضعیت

آیا تا به حال خواسته اید بدون تایپ کردن پاسخ، به کسی اطلاع دهید که وضعیت او را دوست دارید؟

خوب، ویژگی جدید Status likes در واتساپ به شما این امکان را می دهد که فقط با یک ضربه این کار را انجام دهید. وقتی وضعیت شخصی را دوست داشته باشید، او قلب کوچکی را در کنار نام شما در لیست بینندگان خود می بیند. بهترین قسمت؟ خصوصی است فقط شخصی که وضعیتش را دوست داشتید می تواند آن را ببیند.

منشن های خصوصی

یکی دیگر از ویژگی های جالب منشن خصوصی است. اکنون، می توانید افراد خاصی را در وضعیت WhatsApp خود منشن کنید تا مطمئن شوید که آن را می بینند.

وقتی شخصی را نام می‌برید، او اعلانی در مورد آن دریافت می‌کند، اما برای دیگرانی که وضعیت شما را مشاهده می‌کنند قابل مشاهده نخواهد بود. به علاوه، آنها این گزینه را خواهند داشت که در صورت تمایل، وضعیت شما را با مخاطبان خود مجدداً به اشتراک بگذارند.

این ویژگی‌ها در سطح جهانی شروع به انتشار کرده‌اند، بنابراین اگر هنوز آنها را نمی‌بینید، نگران نباشید، به زودی در دسترس خواهند بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.