آیفون SE 4: صفحه نمایش، طراحی، پردازنده، دوربین و هر چیز دیگری که می دانیم!

آیفون SE 4 از سال 2022 یک آیفون مورد انتظار این برند بوده است. آخرین آیفون SE در سال 2022 عرضه شد و پس از آن فقط شایعات وجود دارد. با این حال، پس از عرضه آیفون 16، شایعات پیرامون این آیفون جدید بسیار مکرر شده است. این فقط می تواند به معنای یک چیز باشد که اپل کار روی آیفون SE جدید را آغاز کرده است.

طبق اطلاعات فاش شده و شایعات، آیفون SE 4 با تغییرات زیادی عرضه خواهد شد. به روز رسانی ها شامل پورت USB-C، تراشه قدرتمند، Apple Intelligence و موارد دیگر است. علاوه بر این، نشت اخیر همچنین نشان داد که ممکن است دکمه هوم را از دست بدهد، به این معنی که می تواند شبیه آیفون های اخیر مانند آیفون 15، آیفون 14 یا آیفون 13 باشد.

مادر این مقاله قصد داریم تمام جزئیاتی که در اینترنت در مورد iPhone SE 4 ظاهر شده است را به شما بگوییم. همراه چیکاو باشید.

طراحی آیفون SE 4، نمایشگر، پردازنده و موارد دیگر

بیایید ابتدا با طراحی شروع کنیم. انتظار می‌رود آیفون SE 4 با طراحی جدیدی عرضه شود که یادآور آیفون 14 است. اگر این موضوع صحت داشته باشد، طراحی جعبه‌ای و همچنین بریدگی دارد. علاوه بر این، دکمه Action و پورت USB-C اپل نیز در آیفون SE 4 وجود دارد. در پشت، یک دوربین تکی وجود خواهد داشت که فقط به من یادآوری می کند که می تواند تقریباً شبیه آیفون XR باشد.

طبق گزارش اخیر دیجی‌تایمز، اپل شروع به تهیه پنل‌های OLED برای آیفون SE 4 آینده کرده است. آخرین آیفون SE دارای یک پنل 4.7 اینچی IPS LCD بود، بنابراین آیفون SE 4 دارای پنل OLED ارتقاء مناسبی است. و اگر دکمه هوم را حذف می کرد، اندازه صفحه نمایش نیز بزرگتر می شد.

بزرگترین ارتقایی که آیفون SE 4 می تواند دریافت کند، هوش اپل است. تنها 5 آیفون می‌توانند از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی اپل پشتیبانی کنند زیرا به تراشه‌های قدرتمندی مانند A17 Pro، A18 و A18 Pro نیاز دارند.

بنابراین، این فقط در مورد Apple Intelligence نیست، اپل باید یکی از این تراشه ها را در مدل آینده SE قرار دهد تا بتواند Apple Intelligence را در آن اجرا کند. علاوه بر این، ممکن است با 8 گیگابایت رم نیز اجرا شود.

برای عکاسی، شایعه شده است که آیفون SE 4 دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است. و همچنین می تواند دارای Face ID باشد که در آیفون SE (2022) وجود نداشت.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.