گالری One UI 7.0 می‌تواند شبیه Google Photos هوش مصنوعی دریافت کند

به نظر می رسد که به روزرسانی One UI 7.0 بتا به این زودی ها منتشر نخواهد شد. انتظار می رفت سامسونگ در پایان ماه جولای عرضه شود، اما دو ماه از آن زمان می گذرد و هنوز هیچ نشانه ای از به روز رسانی وجود ندارد. اکنون گزارش شده است که این شرکت بهبودهای جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی را با One UI 7.0 به اپلیکیشن Stock Gallery خواهد آورد.

برنامه Stock Gallery در One UI 7.0 می تواند مانند Google Photos جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی داشته باشد

پس از فاش شدن نماد برنامه جدید برای برنامه سهام گالری سامسونگ، به نظر می رسد که این تنها چیزی نیست که سامسونگ در حال تغییر است. طبق گفته Ice Universe (UniverseIce@)، اپلیکیشن Gallery چندین بهینه سازی و بهبود، از جمله قابلیت جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی را دریافت خواهد کرد.

در حالی که آن‌ها دقیقاً مشخص نکردند که این بهینه‌سازی‌ها و جستجوی هوش مصنوعی چیست، ما فکر می‌کنیم که برنامه گالری یک جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی مشابه Google Photos دریافت می‌کند که در آن می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را با توصیف آنچه جستجو می‌کنید جستجو کنید.

برنامه Stock Gallery در One UI 6.1.1 یکی از بهترین برنامه‌های گالری تصویر و ویدیو در صنعت گوشی‌های هوشمند است. در حالی که سامسونگ بسیاری از ابزارهای ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی گلکسی را معرفی کرد، عملکرد جستجو را با به‌روزرسانی‌های One UI 6.1 یا 6.1.1 بهبود نداد. اکنون، به نظر می رسد که سامسونگ با به روز رسانی One UI 7.0، جستجو را در برنامه بهبود می بخشد.

One UI 7.0 ممکن است در SDC 2024 معرفی نشود

Ice Universe همچنین ادعا کرد که One UI 7.0 احتمالاً به این زودی منتشر نخواهد شد. سامسونگ کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2024 را فردا در ایالات متحده برگزار می کند.

معمولاً این شرکت کره جنوبی نسخه بتای One UI را قبل از کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود منتشر می کند و ویژگی های آن را در SDC به نمایش می گذارد، اما امسال نتوانست نسخه بتای One UI 7.0 را قبل از SDC 2024 منتشر کند، بنابراین مشخص نیست که آیا ویژگی های One UI 7.0 را در رویداد متمرکز بر توسعه دهندگان به نمایش می گذارد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.