اشتراک گذاری موقعیت مکانی Google Maps به ویژگی داخلی اندروید تبدیل می شود

در دستگاه‌های Android، می‌توانید مکان زنده (دستگاه) خود را به روش‌های مختلف به اشتراک بگذارید. یکی از آنها استفاده از اپلیکیشن Google Maps است. خب، گوگل اکنون در حال کار بر روی افزودن همین ویژگی به اندروید است. به عبارت دیگر، در حال کار روی این است که به شما امکان می دهد مکان (دستگاه) خود را مستقیماً از منوی تنظیمات اندروید به اشتراک بگذارید. در اینجا اولین نگاه ما به آن است.

طبق گفته @AssembleDebug، آخرین نسخه خدمات Google Play صفحه جدیدی در تنظیمات » Google » همه سرویس ها به نام «اشتراک گذاری موقعیت مکانی Google» ارائه می دهد. در این صفحه، کلیدی برای روشن و خاموش کردن «استفاده از اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی» پیدا خواهید کرد.

هنگامی که آن را روشن کردید، گزینه ای برای کپی کردن پیوند مکان زنده خود خواهید داشت. سپس می‌توانید آن پیوند را با افراد به اشتراک بگذارید و آنها می‌توانند شما را در Google Maps ردیابی کنند.

همه افرادی که به موقعیت مکانی شما دسترسی دارند را نیز خواهید دید. به علاوه، وقتی این ویژگی را روشن می‌کنید، اندروید اعلانی را به شما نشان می‌دهد که به شما اطلاع می‌دهد اکنون مکان خود را به اشتراک می‌گذارید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.