در رویداد اکتبر اپل از M4 MacBook Pro و iPad Mini 7 رونمایی می کند

اپل ماه گذشته میزبان رویداد Glowtime خود بود که در آن سری جدید آیفون 16، اپل واچ سری 10، اپل واچ سری 2 با ارتقاء، ایرپاد 4، ایرپاد 4 پرو و ​​موارد دیگر را معرفی کرد.

اکنون، به نظر می‌رسد که غول فناوری برای یک رویداد بزرگ دیگر آماده است و محصولات آی‌پد مینی، مک‌های جدید و Apple Intelligence نیز می‌توانند در این فهرست باشند. در حالی که اپل هنوز چیزی را فاش نکرده است، اما شایعات حاکی از آن است که این غول فناوری تنها در این ماه محصولات جدیدی را عرضه خواهد کرد.

رویداد اکتبر اپل: انتظار چه چیزی را داریم؟

M4 MacBook Pro

اپل بالاخره می تواند مورد انتظارترین مک بوک پرو را در این ماه معرفی کند. انتظار می رود که M4 MacBook Pro در طول این رویداد معرفی شود و این فقط M4 MacBook Pro نخواهد بود. طبق گزارش 9to5Mac، اپل می تواند سه نوع از مک بوک پرو بعدی را عرضه کند. M4 MacBook Pro، M4 Pro MacBook Pro و M4 Max MacBook Pro.

آیپد مینی 7

پس از سه سال طولانی، طرفداران iPad، ممکن است بالاخره یک iPad Mini جدید تهیه کنید. اپل آخرین آیپد مینی را در سال 2021 عرضه کرد و گزارش ها حاکی از آن است که این آیپد مینی جدید در ماه اکتبر خواهد بود.

هوش مصنوعی اپل

اپل در جریان رویداد WWDC 2024 خود که این برند در 10 ژوئن میزبانی آن را برگزار کرد، Apple Intelligence را اعلام کرد. چهار ماه است که شاهد عرضه آیفون 16 هستیم، اما Apple Intelligence هنوز منتشر نشده است. با این حال، انتظار می‌رود اپل در نهایت ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید خود را در این رویداد تنها با نسخه iOS 18.1 به صورت عمومی عرضه کند.

M4 Mac Mini

تراشه M4 هم اکنون می تواند دستگاه های دیگر را نیز تامین کند. اولاً، شایعه شده است که Mac Mini حتی کوچکتر است و می تواند از تراشه M4 قدرت بگیرد. این نیست، نوع دیگری از رایانه رومیزی کوچک جدید اپل می تواند با تراشه M4 Pro عرضه شود.

M4 iMac

و در آخر آی مک بعدی نیز ممکن است با تراشه M4 ارتقا یابد. بنابراین، اینها برخی از محصولاتی هستند که انتظار می رود اپل در رویداد اکتبر خود عرضه کند. به نظر می رسد تراشه M4 مرکز توجه رویداد باشد، بنابراین بیایید ببینیم آیا اپل واقعاً این کار را انجام می دهد یا فقط شایعاتی وجود دارد. منتظر آن باشید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.