سامسونگ از گلکسی کروم بوک پلاس بسیار باریک و سبک رونمایی کرد

ما خبر فوق العاده ای برای طرفداران سامسونگ و کروم بوک داریم. گلکسی کروم بوک پلاس شایعه شده بالاخره رسمی شد و ما در حال بررسی باریک ترین و سبک ترین دستگاه در نوع خود هستیم که تا کنون عرضه شده است.

گلکسی کروم بوک پلاس جدید سامسونگ دارای صفحه نمایش بزرگ 15.6 اینچی OLED با روشنایی 400 نیت است. این دستگاه دارای پردازنده Intel Core 3 100U (Raptor Lake-R) و 8 گیگابایت رم در کنار 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

اگرچه این قدرت با لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک با سیستم‌عامل ویندوز مطابقت ندارد، گلکسی کروم‌بوک پلاس – مانند سایر کروم‌بوک‌ها – حول برنامه‌های مبتنی بر ابر گوگل متمرکز شده است. این دستگاه سبک وزن باید قدرت زیادی برای رسیدگی به آن ها داشته باشد.

گلکسی کروم بوک پلاس بسیار نازک است، اندازه آن 11.8 میلی متر است و بسیار سبک است و وزن آن 1.17 کیلوگرم است. در واقع، این سبک‌ترین و باریک‌ترین کروم‌بوک پلاس است که تاکنون به بازار آمده است.

در زیر پوسته نازک خود، Chromebook جدید سامسونگ یک باتری را پنهان می کند که می تواند با شارژ کامل تا 13 ساعت کار کند. صفحه کلید حتی به اندازه کافی بزرگ است که دارای یک صفحه اعداد باشد. همچنین یک سورپرایز دیگر برای عصر جدید هوش مصنوعی موبایل دارد.

ورود به عصر هوش مصنوعی با یک دکمه اختصاصی

مشابه صفحه کلیدهای جدید سامسونگ برای سری گلکسی تب اس 10، گلکسی کروم بوک پلاس دارای صفحه کلید کمی بازطراحی شده با دسترسی سریع به هوش مصنوعی است. طرح‌بندی جدید صفحه‌کلید Chromebook کلید راه‌انداز را با یک دکمه درج سریع جدید جایگزین می‌کند.

این کلید درج سریع دسترسی راحت به آخرین ویژگی‌های ChromeOS و Google مبتنی بر هوش مصنوعی، از جمله هوش مصنوعی Gemini، اما همچنین شکلک‌ها و موارد دیگر را امکان‌پذیر می‌سازد. دیگر ویژگی‌های جدید ChromeOS که در Samsung Galaxy Chromebook Plus خواهید یافت عبارتند از Focus، Welcome Recap، و Live Translate.

گلکسی کروم بوک پلاس نازک و سبک سامسونگ اواخر این ماه در دسترس خواهد بود. این محصول در ایالات متحده با قیمت 699 دلار و بازارهای منتخب اروپایی با قیمت 799 یورو وارد بازار می شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.