ردمی نوت 14 پرو پلاس در ماه سپتامبر به نمودار AnTuTu می‌پیوندد

در روز اول هر ماه، AnTuTu دو نمودار برای ماه‌های قبل منتشر می‌کند که بهترین عملکرد گوشی‌های هوشمند را نشان می‌دهد و بر روی دستگاه‌های رده متوسط ​​تمرکز دارد. ماه اکتبر در راه است، پس بیایید ببینیم وضعیت در نمودارها برای ماه سپتامبر چگونه است.

در مقایسه با آگوست، vivo X100 Ultra و X100 Pro از 10 برتر خارج شده‌اند و iQOO Z9 Turbo+ و iQOO 12 جایگزین آن‌ها شده‌اند. همانطور که می‌بینید، این بار نه دستگاه Oppo در نمودار وجود دارد، نه هیچ شیائومی که به شما می گوید که آن برندها روی بهینه سازی عملکرد در معیارهایی مانند این تمرکز چندانی ندارند.

نسخه پیشرو Snapdragon 8 Gen 3 همچنان پیشتاز است، حداقل تا زمانی که 8 Gen 4 و Dimensity 9400 اواخر این ماه معرفی شوند. همانطور که مردم AnTuTu می گویند، اکنون آرامش قبل از طوفان است. از 10 دستگاه برتر، 6 دستگاه از اسنپدراگون 8 نسل 3 و 4 دستگاه باقی مانده از Dimensity 9300 یا 9300+ بهره می برند.

اسنپدراگون 7+ نسل 3 کوالکام همچنان پادشاه این فضا است و دستگاه‌هایی را که در دو جایگاه برتر قرار دارند، نیرو می‌دهد. تنها جایگزین واقعی آن Dimensity 8300-Ultra است که در رتبه سوم قرار دارد. اسنپدراگون 7+ Gen 2، Dimensity 8200، Snapdragon 7 Gen 3 و Snapdragon 7s Gen 3 به سادگی نمی توانند در بالای این لیست رقابت کنند، بنابراین به جایگاه های پایین تری سقوط می کنند.

این نمودارهای AnTuTu میانگین امتیاز هر مدل را در ماه سپتامبر نشان می دهد و دستگاه هایی با کمتر از 1000 اجرا را حذف می کند. داده ها فقط از چین است.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.