فشار AR متا باعث می شود اپل در استراتژی هدست خود تجدید نظر کند

با ادامه پیشرفت فناوری، بسیاری از ما مجذوب امکانات واقعیت افزوده (AR) و واقعیت ترکیبی (MR) می‌شویم. با رونمایی متا از عینک‌های واقعیت افزوده جدید و هدست واقعیت ترکیبی مقرون به صرفه‌تر، به نظر می‌رسد اپل برای بازنگری در استراتژی خود برای هدست ویژن پرو فشار زیادی را احساس می‌کند.

پیشرفت های اخیر متا، به ویژه نمونه اولیه عینک Orion AR، شکاف بین این دو شرکت را برجسته می کند. Orion با میدان دید 70 درجه و کنترل‌های شهودی، تجربه‌ای کاربردی‌تر و پوشیدنی‌تر را نوید می‌دهد و احتمالاً تلفن‌های هوشمند را منسوخ می‌کند. اگرچه هنوز در حال توسعه است، اما نشان دهنده تعهد متا به نزدیک کردن واقعیت افزوده به استفاده روزمره است.

طبق گزارش بلومبرگ، اپل در حال بررسی چندین گزینه برای بهبود هدست های خود است. یک امکان ایجاد نسخه ارزان‌تر Vision Pro با استفاده از مواد و اجزای ارزان‌تر است.

گزینه دیگر شامل جابجایی بسیاری از عملکردها به آیفون، کاهش وزن و هزینه هدست است. اپل همچنین در حال بررسی توسعه عینک های هوشمندی است که می تواند به طور یکپارچه با اکوسیستم موجود خود ادغام شود.

هدف نهایی اپل می تواند عینک های AR مستقلی باشد که فناوری پیشرفته را در طراحی سبک وزن ترکیب می کند. با این حال، این چشم انداز بلندپروازانه همچنان در حال پیشرفت است و شرکت باید تلاش های خود را برای ماندن در رقابت سرعت بخشد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.