پوشیدنی های گلکسی در سال 2026 می توانند باتری های حالت جامد داشته باشند

به نظر می رسد Samsung Electro-Mechanics در بخش باتری های حالت جامد گام های بلندی برداشته است. طبق گزارش‌ها، این شرکت اولین باتری فوق‌العاده کوچک تمام حالت جامد جهان را توسعه داده است و ساخت جدید آن می‌تواند ساعت‌های گلکسی و سایر پوشیدنی‌های آینده را در سال 2026 تامین کند.

طبق گزارشات، بازوی Electro-Mechanics یک نمونه اولیه باتری بسیار کوچک حالت جامد را توسعه داده است که اکنون با نظرات مشتریان شرکتی خود در حال ارزیابی است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این نمونه اولیه باتری حالت جامد ساخت سامسونگ دارای چگالی انرژی 200 وات ساعت در لیتر است و منابع (از طریق Business Korea) ادعا می‌کنند که «بالاترین باتری در صنعت باتری» است. حتی در مقایسه با لیتیوم یون، برای واجد شرایط بودن به عنوان بالاترین صنعت چندان به نظر نمی رسد، بنابراین ممکن است در گزارش گیری خطایی وجود داشته باشد یا شاید از روش اندازه گیری متفاوتی برای رسیدن به این رقم استفاده شده باشد.

در هر صورت، این باتری بسیار کوچک حالت جامد می‌تواند دستگاه‌های پوشیدنی گلکسی آینده را تامین کند که با توجه به ویژگی‌های شناخته شده این فناوری، خبر بسیار هیجان‌انگیزی است. باتری‌های حالت جامد ایمن‌تر هستند و می‌توانند انرژی بسیار بیشتری نسبت به محلول‌های لیتیوم یون ذخیره کنند، که می‌تواند بازی را برای ساعت‌های هوشمند سامسونگ و سایر پوشیدنی‌های آینده تغییر دهد.

گلکسی واچ 9 ممکن است باتری حالت جامد داشته باشد

در گزارش اخیر اشاره شده است که اگر باتری فوق کوچک جدید حالت جامد دوره آزمایشی را پشت سر بگذارد، Samsung Electro-Mechanics می خواهد تولید انبوه آن را در نیمه اول سال 2026 آغاز کند.

علاوه بر این، بخش موبایل سامسونگ می‌تواند مشتری بزرگی برای این باتری حالت جامد جدید باشد که توسط Electro-Mechanics ساخته شده است و سری آینده گلکسی واچ 9 ممکن است در کنار گلکسی بادز و حلقه گلکسی 2026 جزو اولین پوشیدنی‌های سامسونگ باشد که از آن استفاده می‌کند. .

Samsung Electro-Mechanics سال‌ها است که روی باتری‌های حالت جامد کار می‌کند و این شرکت بیش از ده‌ها پتنت از KIPO جمع‌آوری کرده است.

سال گذشته، Samsung Electro-Mechanics به سهامداران اعلام کرد که در حال آماده‌سازی باتری‌های کوچک کاملاً جامد برای انرژی سبز است. رئیس جمهور چانگ داکهیون اضافه کرد که “زمان جداگانه ای برای توضیح اینکه چه زمانی در حال ساختن یک نمونه اولیه هستم” اختصاص خواهد داد.

با توجه اخبار اخیر، به نظر می رسد که نمونه اولیه در حال حاضر وجود دارد و توسط مشتریان بالقوه، از جمله بخش موبایل سامسونگ، در حال آزمایش است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.