توسعه Apple Vision Pro 2 در سال 2025 با تراشه M5 و قابلیت محاسبات فضایی هوش مصنوعی آغاز می شود

به گفته یک تحلیلگر صنعت، توسعه Apple Vision Pro 2 ممکن است از سال آینده آغاز شود. این هدست واقعیت ترکیبی دارای نسل بعدی چیپست سیلیکونی اپل است که می تواند از هوش اپل پشتیبانی کند – مجموعه ای از ویژگی های هوش مصنوعی (AI) که ممکن است به بهبود تجربه کلی کاربر از هدست کمک کند.

قابل ذکر است، این پیشرفت در میان گزارش‌هایی صورت می‌گیرد که غول فناوری کوپرتینویی همچنین می‌تواند نسخه ارزان‌تری از Vision Pro را با ویژگی‌های کم‌رنگ و نمایشگرهای OLED با وضوح پایین‌تر برای کاهش هزینه‌ها عرضه کند.

Apple Vision Pro Successor راه اندازی شد

در یک پست وبلاگی، تحلیلگر بازار، مینگ چی کو، پیشنهاد کرد که اپل ممکن است تولید انبوه جانشین ویژن پرو خود را از سال آینده آغاز کند و نیمه دوم سال 2025 محتمل ترین بازه زمانی باشد. گمان می‌رود این دستگاه که به عنوان دومین رایانه فضایی اپل وارد بازار می‌شود، به‌روزرسانی‌هایی را ارائه کند.

این تحلیلگر پیشنهاد می کند که از تراشه M5 اپل بهره می برد که به خودی خود جانشین M4 خواهد بود که غول فناوری کوپرتینویی با جدیدترین خط تولید آیپد پرو خود در ماه می امسال معرفی شد.

گفته می شود این تراشه ویژگی های هوش مصنوعی را ارائه می دهد که توسط Apple Intelligence طراحی شده اند. قابل ذکر است که ویژن پرو از تراشه سیلیکون M2 اپل پشتیبانی می کند. بنابراین، اگر این حرکت به ثمر بنشیند، ممکن است یک ارتقای بزرگ از نظر قدرت محاسباتی، حداقل بر روی کاغذ باشد.

علاوه بر این، به بهبود “رابط کاربر انسان و ماشین” کمک می کند که یکی از بزرگترین چالش ها برای دستگاه های نمایشگر روی سر است. Apple Intelligence، همراه با کنترل حرکات و قابلیت های ردیابی چشم، ممکن است این بار تجربه شهودی تری را ارائه دهد. این تحلیلگر می گوید گنجاندن ویژگی های هوش مصنوعی اپل در جانشین ادعایی Vision Pro نسبت به سایر دستگاه ها، حتی آیفون، بیشتر قابل توجه خواهد بود.

با این حال، سایر سخت افزارها یا طراحی کلی هدست قرار نیست تغییر کند – حرکتی که Kuo پیشنهاد می کند ممکن است به کاهش هزینه های آن کمک کند.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.