معرفی بهترین ویژگی های گلکسی تب S10 پلاس و تب S10 اولترا

هر گوشی و تبلت جدید گلکسی که عرضه می‌شود، قبل از اینکه ارزشمند تلقی شود، نیاز به ارتقاء و ویژگی‌های جدیدی دارد. برای آخرین سری گلکسی تب اس 10 تفاوتی ندارد و در اینجا نحوه جدایی دو تبلت جدید سامسونگ از نسل های قبلی خود آورده شده است. اینها بهترین ویژگی های Galaxy Tab S10+ و Galaxy Tab S10 Ultra هستند.

ارائه تجربه بهتر در فضای باز

اگرچه اندازه‌ها، وضوح و نرخ تازه‌سازی Galaxy Tab S10+ و Tab S10 Ultra ثابت باقی مانده‌اند، اما نمایشگرهای جدید یک ارتقاء معنی‌دار را به ارمغان می‌آورند که تجربه راحت‌تری را به خصوص در محیط‌های پرنور امکان‌پذیر می‌سازد. یعنی نمایشگر 12.4 و 14.6 اینچی Dynamic AMOLED 2X دارای پوشش ضد انعکاس جدیدی است.

انعکاس ها می توانند برای چنین پانل های بزرگ بسیار حواس پرتی باشند، به خصوص زمانی که از قرص ها در نور مستقیم خورشید استفاده می کنید. درمان ضد انعکاس جدید معجزه می کند و استفاده از Galaxy Tab S10+ و Tab S10 Ultra را بسیار لذت بخش تر می کند.

گلکسی +Tab S10 و Tab S10 Ultra هیولاهای DeX هستند

تبلت های پریمیوم جدید سامسونگ مسیر خود را تغییر داده اند و از تراشه مدیاتک به جای راه حل اگزینوس یا اسنپدراگون استفاده کرده اند. اگرچه این تصمیم غیرعادی به نظر می رسد، اما ممکن است نتیجه دهد.

سامسونگ می‌گوید تراشه جدید Dimensity 9300+ در مقایسه با Galaxy Tab S10 Ultra با Galaxy Tab S9 Ultra، عملکرد 18% (CPU)، 28% (GPU) و 14% (NPU) را افزایش می‌دهد. تراشه جدید همچنین از یک محفظه بخار بهره می برد که 1.48 برابر بزرگتر است.

ما زمان کافی را با این تبلت‌های جدید صرف نکرده‌ایم تا بتوانیم یک بررسی دقیق عملکرد ارائه دهیم، اما از دو چیز مطمئن هستیم. یکی اینکه آنها فوق العاده روان هستند و دوم اینکه در Samsung DeX عملکرد تحسین برانگیزی دارند.

یکی از مشکلات استفاده از Samsung DeX در تبلت های قبلی گلکسی این است که در هنگام ورود و خروج از حالت DeX کاملاً کند هستند. بارگیری و خروج از DeX در تبلت های قدیمی به اندازه کافی زمان می برد تا به یک مانع تبدیل شود. چیزی که می تواند بسیاری از کاربران را از راه اندازی بیشتر DeX باز دارد.

در تجربه‌ای که تاکنون داشته‌ایم، Galaxy Tab S10+ و Tab S10 Ultra هیولاهای DeX هستند. آنها در کنار صفحه های بارگیری DeX پرواز می کنند و محیط دسکتاپ را بسیار نزدیک تر می کنند.

هوش مصنوعی Galaxy بهینه شده و دکمه صفحه کلید جدید

در مورد تراشه جدید Dimensity 9300+، سامسونگ ادعا می کند که برای بهینه سازی ویژگی های Galaxy AI با MediaTek همکاری نزدیکی داشته است. دقیقاً مشخص نیست که سامسونگ چقدر انرژی صرف این کار کرده است، اما در هر صورت، سری Galaxy Tab S10 یک تجربه کامل از Galaxy AI را ارائه می دهد.

علاوه بر این، سامسونگ با افزودن دکمه هوش مصنوعی جدید، لوازم جانبی کاور صفحه کلید را برای سری گلکسی تب اس 10 کمی دوباره طراحی کرده است. به طور خاص، سامسونگ یک کلید جدید اضافه نکرده است، اما دکمه زبان را با این کلید هوش مصنوعی جدید جایگزین کرده است. هنگامی که فشار داده می شود، کلید هوش مصنوعی گوگل جمینی یا سامسونگ بیکسبی را فرا می خواند.

سازگاری با لوازم جانبی Tab S9

در آزمایش خود متوجه شدیم که لوازم جانبی قدیمی‌تر Galaxy Tab S9 Ultra، مانند کاور صفحه کلید، با Galaxy Tab S10 Ultra جدید سازگار است. بریدگی دوربین و غلاف S Pen کاملاً جا می‌شوند و به عبارت ساده، صفحه‌کلید قدیمی‌تر با تبلت جدید به خوبی کار می‌کند.

کاربران گلکسی تب اس 8 که سال گذشته به گلکسی تب اس 9 ارتقاء دادند، در صورت استفاده مجدد از لوازم جانبی خود، لوکس را نداشتند، زیرا اندازه و محل بریدگی دوربین با نسلی به نسل دیگر مطابقت نداشت. سامسونگ این مشکل را برطرف کرده است، که می تواند یک مزیت بزرگ برای افرادی باشد که ممکن است بخواهند از سری Tab S9 به Tab S10 ارتقاء دهند.

البته، حتی اگر لوازم جانبی پلاس و اولترا قدیمی‌تر با تبلت‌های جدید سازگار باشند، با توجه به اینکه امسال گلکسی تب اس 10 پایه‌ای وجود ندارد، کاربران پایه تب اس 9 در استفاده مجدد از لوازم جانبی خود شانسی ندارند.

سری گلکسی تب اس 10 هفت ارتقاء سیستم عامل بزرگ دریافت می کند

جدا از عرضه با اندروید 14، رابط کاربری One UI 6.1.1 و جدیدترین ویژگی‌های Galaxy AI، سامسونگ می‌خواهد اطمینان حاصل کند که این تبلت‌های جدید ماندگار هستند. گلکسی تب اس 10 پلاس و تب اس 10 اولترا اولین تبلت های غیر سازمانی هستند که با هفت ارتقاء سیستم عامل اصلی به مدت هفت سال پشتیبانی می شوند.

همراه با ساختار آلومینیومی قوی Armor و رتبه IP68، سیاست نرم افزاری ارتقا یافته هفت ساله تضمین می کند که خریداران Galaxy Tab S10+ و Tab S10 Ultra می توانند مدت زمان بیشتری از دستگاه خود استفاده کنند بدون اینکه نگران از دست دادن ویژگی های کلیدی One UI یا وصله های امنیتی باشند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.